Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Gyorséttermi dolgozó társaim!...

Gyorséttermi dolgozó társaim! Hogy viselitek ezt?

Figyelt kérdés
Gyorsétteremben dolgozok diákként és hát eléggé szégyellem magam ami miatt ide járok dolgozni de 17 évesen másra nincs lehetőségem. Amikor viszem ki a kaját az embereknek, kiadom a kaját meg ha szelektálok le, vagy takarítok és ott mindenki az étteremben aki eszik és érzem hogy néz, azt érzem hogy valami rabszolgaként tekintenek rám és áhh nagyon kellemetlen, de a pénz a motiváló erő, muszáj csinálni és így hogy diák vagyok egész szép fizukat össze hozok.
júl. 17. 22:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
91%

Én is dolgoztam gyorsétteremben 18-19 évesen, és szerintem nagyon jó tapasztalat, hogy milyen ilyen helyen dolgozni, mi az, amit nem szeretnél csinálni a jövőben, de engem kicsit szórakoztatott is. Hidd el, az ott étkezők is pontosan tudják, hogy diákmunkában dolgoznak sokan ott, azért, mert akkor van idejük suli mellett. Szerintem az szomorú ha valaki 40 évesen ott gürizik full leverten :(

Majd elvégzel valami egyetemet és lesz egy zsíros állásod, amit szeretsz, és mosolyogva emlékszel majd vissza rá, amikor a gyorsétteremben futkároztál tele fiatalsággal és álmokkal. :D szerintem szép dolog.

júl. 17. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Hát figyelj. Én sokat zabálok gyorsétteremben, de még sosem néztem senkit rabszolgának. Arra viszont már legalább egymilliószor gondoltam, hogy valami emberfeletti képességeitek vannak, és nem bírom megérteni, hogy képes valaki egész nap pörögni úgy, hogy egy percre sem ülhet le. Én képtelen volnék, szóval rohadtul kisebbségi érzésem van, ha erre gondolok.

Szerintem nem kell szégyellned, hogy ott dolgozol és 40 évesen sem kellene. A munka sosem szégyen.

júl. 17. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Szorgalmas vagy és pénzt gyűjtesz. Becsületre méltó.
júl. 17. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?