Buszsofőr vagy tanár lennél?
Egyik sem.
A tanári munka nem könnyű, és nincs szabad este, mert esténként és a hétvége egy részében is készül, javít, tervez. Szünet nincs, azt szabadságnak hívják, cserébe máskor nem igazán mehet szabadságra. Pl. februárban olcsón nyaralni, mások megtehetik, a tanár csak csúcsszezonban drágán mehet(ne, már ha el tud menni, mert a párja jól keres).
Buszsöfőr szakma baromi nagy felelősség, és nem lehet egy másodperc töredékére se elbambulni, meg jégen, hóban, zuhogó esőben is kell vezetni, na nem. Biztos más nehézségei vannak, de az, hogy az utasok biztonságáért felel, úgy, hogy minden rajta múlik, a kezén, a figyelmén, a reflexein, az nagyon félelmetes. A tanár is felel a gyerekekért, de ott mégsem amnyira csak rajta múlik a gyerekek biztonsága.
Buszsofőr: érdekel a nagy gép, viszont nem igazán szeretnék X emberért felelni.
Tanár tuti nem, mert a mai kölykök mellé inkább egy hajcsár kell, semmint tanár.
" 99,9%-uk megírja a jegyzetét, óratervét egyszer, és utána 30-40 évig ugyanazt használja. "
Itt kezdődik a baj. A társadalom fejlődik, ezzel együtt az oktatási rendszernek is kellene. Mert jelenleg is az egyik legelavultabb Európában. Meg a legtöbb tanár nemtörődömsége, avagy leadja a leckét, aztán ha leírtad le, ha nem akkor nem. Vagy a másik amikor idegbeteg, és leejtesz egy hajszálat már bontja a falat.
És ezeket tapasztalatból írom, ugyanis nálunk is volt olyan, hogy lediktálta a leírni valót a tanár, óravégén be kellett mutatni, aki nem írta le az 1-est kapott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!