Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ügyfélszolgálatos/call center-...

Ügyfélszolgálatos/call center-es munka tapasztalatok?

Figyelt kérdés

28 eves srac vagyok, majus vegen jottem haza UK-bol es nem tudom visszemegyek e jovohet penteken (le van foglalva repjegy, de hezitalok kicsit.


Volt ismeros dolgozik ugynokkent Ryanair-nel es mondta mindig van altalaban felvetel ügyfélszolgálatos munkakörben. Azt mondta a fizu olyan netto 250e (asszem) kb plusz kafeteria. Ugye kerdesekre kell valaszolni jaratfoglalassal kapcsolatban, modostias, porblemak, stb allitolag. Meg 2 het betanulasi ido van.

Akik mar dolgoztak ilyen munkakorben, azoktol kerdem: nagyon stresszes, lelekolo? Megeri csinalni? Gondolom nagy a fluktuacio ha gyakran van felvetel Ryanair call centernel. Angolommal nincs baj, de nem vagyok az a kommunikativ tipus legtobbszor, attol fugg milyen kedvem van. Felszolgalokent meloztam kulfoldi letem alatt leginkabb de nem annyira szerettem.


Nincsen semmilyen kepzettsegem csak sima erettsegi meg biztonsagi őr okj kepzes, de nem tudnek benne dolgozni, nem vagyok az a hatarozott, magabiztos egyen. Gyarban meg nem szivesen megyek gürizni. Debrecen kornyeken lakom, ahol folyamatosan epulnek a gyarak

(BMW, akksigyar is lesz, bar utobbi remelem nem, kornyezeti okokbol kifolyolag) Tehat tul sok lehetosegem nincsen elhelyezkedes tekinteben.


Tanulas megint kilove mivel semmi nincs ami igazan erdekelni kepzesek tekinteteben, mielott meg valaki javasolna hogy miert nem tanulok valami szakmat.



2023. okt. 8. 05:46
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
93%

Én magyarul voltam telefonos ügyintéző, eleinte csak bejövő hívásokkal, majd később keresztértékesítéssel. Nos én annyit nem beszéltem csúnyán mint abban a 11 hónapban :D Mindig ideges voltam, elkezdtem megutálni az embereket. Amikor felmondtam és eltelt 2 hét máris újra jókedvű lettem :D


Értékesítés nélkül lehet csinálnám még ideiglenesen és csak magyarul, de tuti nem tesz jót az egészségnek...

2023. okt. 9. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

9-es:

Folyekonynak nem mondanam, inakbb halado kozepszinten beszelem. Szokincs lehetne jobb is, meg sokszor van hogy 'brainfog' elkap es egyaltalan nem jonnek a szavak csak makogok.

2023. okt. 9. 17:24
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Ha ennyire érdekel próbáld meg, lehet ebben is fejlőni mint minden másban. Maga a munka egy sz-r, ahogy nagyjából az összes customer service meló, de az ilyen telefonosoknál gyakran szokták beléd törölni a lábukat az emberek, ahogy írták is.


Jelentkezel, megpróbálod, max. elmész próbaidő alatt. Senkit nem fog érdekelni és senki nem fog emlékezni rád.

2023. okt. 12. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
100%

Én mobilmárkánál dolgoztam technikai hibaelhárítós call centeresként. A világ leglélekölőbb munkája. Lényegében egy zsinóron rángatott élő boxzsák vagy. A zsinórt a menedzserek rángatják, mert folyamatos mikromenedzselés alatt vagy, ahol csak tapsszóra hugyozhatsz, ütemre vehetsz levegőt és semmit nem csinálhasz saját kútfőből, mert egy adott script alapján kell tenned mindent. Ha ettől eltérsz akkor leüvöltéses fenyítést kapsz a menedzserektől. Folyamatos lehallgatás alatt vagy és minden hívás után negatívan minősítenek, még ha amúgy látszólag normális hívás is volt. Mindenbe is belekötnek és egy idő után már sírógörcsöd lesz.

Az ügyfeleket meg a többiek is leírták. Egy átlag ember akkor jut el odáig, hogy felhív valakit a problémájával, amikor már az összes hajszálát kitépte és kirobbanóan elmebeteg állapotban van már. Ilyenkor élő boxzsákként kell elviselned az összes inzultust és nagy mennyiségű stresszt vezetnek át rád.

A mérőszámokról pedig ne is beszéljünk. Mindenféle irreális számnak kell megfelelned, átlagos napi híváspercednek kötelezően 8 és fél percnek kell lennie különben az egész callcenter kolletkív büntetést kap a vezérigazgatótól. Konkrétan a te lelkeden szárad a kollégáid fizetése például. Mint általános iskolában, ha te rossz voltál akkor az egész osztály kap büntetést.

Senkinek nem ajánlom a call centert, én 3 hónapig bírtam.

2023. okt. 15. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:
Masok szerint?
2023. okt. 29. 22:35
 16/18 anonim ***** válasza:
100%
Én azt gondolom, reptéri callcentert nem csak panasszal hívják. Nagyon függ a hívó fél kommunikációjától, hogy mekkora a stresszfaktor.Ha csak át akarja tetetni a jegyét másik járatra, akkor azzal nincs ilyen baj. Ha pl sokat késett egy járat és emiatt problémája lett valakinek, akkor már előjöhet a düh a reklamáló emberből, de gondolom, megvan az eljárási rend az ilyen esetekre, amihez tartanod kell magad. Én nem gondolnám annyira stresszesnek ezt a melót. Azt viszont nem tudom, a főnökök hogyan monitoroznak, erre érdemes rákérdezni akkor, lehet ez nagyobb stresszforrás.
jan. 10. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:
Masok szerint?
jan. 26. 21:22
 18/18 A kérdező kommentje:
Jöhetnek még valaszok
szept. 18. 14:54
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!