Ügyfélszolgálatos/call center-es munka tapasztalatok?
28 eves srac vagyok, majus vegen jottem haza UK-bol es nem tudom visszemegyek e jovohet penteken (le van foglalva repjegy, de hezitalok kicsit.
Volt ismeros dolgozik ugynokkent Ryanair-nel es mondta mindig van altalaban felvetel ügyfélszolgálatos munkakörben. Azt mondta a fizu olyan netto 250e (asszem) kb plusz kafeteria. Ugye kerdesekre kell valaszolni jaratfoglalassal kapcsolatban, modostias, porblemak, stb allitolag. Meg 2 het betanulasi ido van.
Akik mar dolgoztak ilyen munkakorben, azoktol kerdem: nagyon stresszes, lelekolo? Megeri csinalni? Gondolom nagy a fluktuacio ha gyakran van felvetel Ryanair call centernel. Angolommal nincs baj, de nem vagyok az a kommunikativ tipus legtobbszor, attol fugg milyen kedvem van. Felszolgalokent meloztam kulfoldi letem alatt leginkabb de nem annyira szerettem.
Nincsen semmilyen kepzettsegem csak sima erettsegi meg biztonsagi őr okj kepzes, de nem tudnek benne dolgozni, nem vagyok az a hatarozott, magabiztos egyen. Gyarban meg nem szivesen megyek gürizni. Debrecen kornyeken lakom, ahol folyamatosan epulnek a gyarak
(BMW, akksigyar is lesz, bar utobbi remelem nem, kornyezeti okokbol kifolyolag) Tehat tul sok lehetosegem nincsen elhelyezkedes tekinteben.
Tanulas megint kilove mivel semmi nincs ami igazan erdekelni kepzesek tekinteteben, mielott meg valaki javasolna hogy miert nem tanulok valami szakmat.
Nem vagy kommunikativ. Igy egyertelmu eszrevesznek interjuzas kozben.
Alkalmatlan vagy, tajekozodni kell az ugyfeleket.
Igen, lélekölő.
Nem bírtam a sok idegbeteget akik mind velem akartak ordibálni.
"Akik mar dolgoztak ilyen munkakorben, azoktol kerdem: nagyon stresszes, lelekolo? Megeri csinalni? Gondolom nagy a fluktuacio ha gyakran van felvetel Ryanair call centernel. Angolommal nincs baj, de nem vagyok az a kommunikativ tipus legtobbszor, attol fugg milyen kedvem van."
Igen lélekölő. A esetek 99%-ban te vagy az, akin a hívók kitöltik a haragukat, a mérgüket, akit elküldenek melegebb éghajlatra. Általában nem azért hívnak, mert minden rendben lenne.
"Igen lélekölő. A esetek 99%-ban te vagy az, akin a hívók kitöltik a haragukat, a mérgüket, akit elküldenek melegebb éghajlatra. Általában nem azért hívnak, mert minden rendben lenne."
Mondjuk ez magától a munka fajtájától is függ. Én dolgoztam olyan helyen, ahol a call center az egészen más jellegű volt. Ott nem afféle "panaszkezelő-forródrótként" funkcionált, mert maga a call centernek sem ez volt a lényege, és ezt az ügyfelek is tudták; ott a call center ügyfélkapcsolatot jelentett (gyakori kétirányú kommunikációt).
Persze egy légitársaságnál ez valószínűleg zömmel tájékoztatást, jegyfoglalással kapcsolatos egyéb ügyintézéseket (adatmódosítást, utólagos módosításokat stb), és panaszok felvételét jelentheti.
Az azért nem mindegy, hogy milyen szintű az angolod!?
Ha tényleg jó, akkor Debrecenben bármelyik cég tárt karokkal vár tolmácsnak, fordítónak call centerbe, vagy épp a repülőtérre.
Az akkugyár (is) meg fog épülni ott!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!