Több cégnél vagyok külső informatikus. A fontos dolgokat elmondom szóban és elküldöm e-mailben. Ezek után másnap a munkatársak felháborodva hívnak, hogy miért nem szóltam?
Ha informatikus vagy tényleg akkor tudnod kellene, hogy milyen sok agyhalott buta ügyfél tud lenni.
Nem sértés meg ilyenek, de sokan tényleg egy e-mail értelmezésre képtelenek.
Szóval az ilyet nem kell felvenni.
Nálam pl jellemző az, hogy megkérdezek valamit többszőr és mindig más választ adnak de soha nem a kérdésre válaszolnak.
Szóval semmit se kell csinálni. Cégek és magán ügyfelek egyaránt annyira fárasztóak tudnak lenni, hogy nincsenek rá szavak.
Kérj visszajelzést, és ha nem nézte meg csörögj rá.
Bár az ilyen munkahelyen szerintem kötelező a napi emailt megnézni mindenkinek.
"azonban van cég, ahol a pozíciómat veszélyezteti, hogy a sok kretén nem olvassa az e-maileket"
Most teljesen őszinte legyek? Én magam távoznék attól a cégtől, ahol ennyire inkompetens idióta mindenki, a dolgozóktól kezdve a vezetőkig. Hacsak külön szerződést nem írtok róla, vagy nincs benne a megbízási szerződésedben, akkor NEM vagy köteles a dolgozókat pátyolgatni. A megbízó felé kell teljesítened a vállalásodat, lehetőleg írásos, vagy elektronikus formában. Aztán ő majd eldönti, hogy mit kezd azzal az információval. Az már csak bónusz, ha te a dolgozókat is informálod. Az meg végképp nem az informatikus problémája, hogy adott vállalatnál életképteleneket alkalmaznak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!