Mennyit keres a MÁV-nál a kerékkopogtató kalapácsos ember?
200-250 között, NETTÓ
össze vissza műszakokban, ne akarj oda menni
Garantált bérminimum környékét kapják. Annyival kapnak többet amennyi a műszakpótlék, ugyanis ők általában fordulószolgálatban járnak - éjszakára is.
A felelősség nagy, mert ő végzi a fékpróbát a vonatoknál. Ha valami gond adódik, az első dolog amit megnéznek, hogy ki és hogyan végezte a fékpróbát.
Azért látod őket üldögélni, mert mire te odamész az állomásra ők már megcsinálták a vonatodnál a feladataikat. Ha indulás előtt nem sokkal látodd sürgelődni őket a vonat körül, akkor valami baj van.
Nem csak személyvonatoknál dolgoznak. És nem csak jó időben dolgoznak. Szakadó esőben is végig kell járni az 50 kocsis tehervonatot és meg kell nézni, ellenőrizni rajta mindent.
Fékprobaznak, meg a vonatot vizsgálgatjak. Azért ütögeti kalapáccsal, mert a fektusko csilingelő hangjaból sokmindent kihall, fog-nem fog a fék stb.. nézi mennyire kopottak a fektuskok stb.. kerekeket nézi, repedések, elváltozások vannak e rajta. Féktömörséget néznek.. vonatkapcsolások rendesen vannak e elvégezve meg ilyesmik. Ha szükséges bárcákat rak rá.. ha nem megfelelő műszaki állapotú a kocsi és megállapitja a problémát.. akár ki is soroztathatja a vonatból, vagy akár megmondhatja hogy mehet, de milyen sebességgel vontatható.
Mindezt induló, és érkező vonatoknál. A kocsivizsgálo Nagyon fontos fogaskerék a vasúti gépezetben. Ha ő azt mondja hogy a vonat nem indulhat el, akkor nem indul el.
Szép munka, szép szakma, de ezis mint bármely pozíció a vasúton nincs agyonfizetve szóval szeretni kell csinálni, mert aki csak a pénzért megy oda, annak nem éri meg
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!