Call centert mennyire lehet bírni?
Találtam home offices lehetőségben call centeres munkát.
8 órában kéne dolgozni.
Korábban 8 hónapig bírtam, akkor azt mondtam soha többet. De ez covid alatt volt, amikor annyi bejövő hívásunk volt, hogy folyamat vettük a telefont.
Érdemes vele futni még 1 kört, vagy ez olyan munkakör, hogy soha többet?





Szerintem call center és call center között óriási különbség van.
Van, ahol kimenő hívásokat kell kezdeményezni, az felejtős. Horror.
Van, ahol bejövő hívások vannak, az sem mindegy milyen típus pl. Díjbeszedő, Telekom, online shop ügyfélszolgálata?
Igazából csak akkor derül ki, amikor már benne vagy.
Én alapvetően nem szeretem:
1. Végtelenül lemerít. Vagy óránként egy hívás jön, vagy ahogy leteszed a telefont, jön rögtön a másik. 8 órában mindkét verzió brutális. 8 óra után úgy érzem magam, mint akit agyonvertek.
2. Semmi, de semmi sikerélményed nem lesz. Sosem Te vagy az, aki elb.sza az ügyfél ügyét (általában Ő maga az) és sosem Te leszel az, aki megoldja (a háttériroda oldja meg).
3. Az ügyfél frusztráltága vagy dühe mindig rajtad csapódik le. Akkor is, ha egy kollegád vagy a cég hibázott. Ezt mindig le kell nyelni.
4. Nagyon nem flexibilis munkahely. A szabadságokat hónapokkal előre ki kell venni, műszakcsere nem létezik. Minden pontosan ki van számolva.
5. A vezetőség nagy része nagyon lekezelő.










Munkahely- és ügyfélfüggő.
Én szeretek segíteni az embereknek és van is türelmem hozzá, de a legutóbbi munkahelyemen úgy löktek eléjük, hogy nem voltam megfelelően felkészítve, úgy meg eléggé szenvedős.





Hm, én pont azt mondanám bőőőven jobbnak, ahol csak kimenő hívás van, a bejövő hívás az, ami horror.
Hiszen ha te indítod a hívást, akkor nem kell folyamatosan résen lenned, hogy mikor fog becsörögni, még az anyagcserédet is aszerint hangolnod, hogy mikor jöhet be hívás. Egyszerűen söszeszeded magad, hogy "na, készen állok a telefonálásra" és akor indítod a hívást.
Deee call centr az jellemzően bejövő hívás.
Cégfüggő amúgy, szóval szerintem ha nincs jobb, tegyél egy próbát. Eleve már az, hogy otthonról csinálhatod, szeirntem egy óriási plusz pont, bár gondolom a covid alatt is így volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!