Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Akik ügyfélszolgálaton dolgozn...

Akik ügyfélszolgálaton dolgoznak, gyakran szoktak káromkodni ràtok?

Figyelt kérdés
Ügyfélszolgàlaton dolgozom (chat\e-mail) mostanság egyre gyakoribb, hogy ha egy vevő nem kap rögtön választ a problémájàra, vagy nem az van, ahogy azt ő kigondolja, rögtön káromkodnak, szidnak. Akik hasonló munkakörben dolgoznak, nálatok milyen gyakran fordul elő ilyen?
2023. ápr. 10. 22:57
 1/8 anonim ***** válasza:
68%
Az emberek több, mint fele átlagos IQ-val rendelkezik, és mivel ez az intelligenciatartomány elég erősen hajlamosít a differenciálatlan gondolkodásra, nem fognak mélyebben belegondolni abba, hogy az ügyintézőknek sajnos napi 500 imbecillel kell telefonálniuk, emiatt pedig bizonyára fáradtak és túlterheltek. Épp emiatt kellene türelmesebbnek lenni.
2023. ápr. 10. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
69%
Másrészt pedig rengeteg ember önző egoista g*ci, durván hiányos empátiával, ezért csak az fogja őket érdekelni, amit kigondoltak, az "add meg uram de máris" mentalitással.
2023. ápr. 10. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Általában csak akkoor szoktak felidegesiteni, ha nem kapott rendes választ, de többször kell leveleznie.

Engem is fel szokott idegesiteni pl, hogy személyit nem tudnak elfogadni, mert nem volt jó a kép.

Hát baszki, máshol pedig elfogadtak.

2023. ápr. 11. 02:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
26%
Nem
2023. ápr. 11. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
72%
Biztosítási ügyintézéssel foglalkozom, mi szinte kizárólag írásban kommunikálunk az ügyfelekkel. Szomorú tapasztalat, hogy jelentős részük elég ostoba, sokan azt se tudják, mit írtak alá, mit töltöttek ki, miről nyilatkoztak, aztán meg vergődnek, hogy ez meg az nem jól van. Írásban nem jellemző a szitkozódás nálunk, de akadt azért pár idióta, akik minősíthetetlen stílusban és ugyanilyen helyesírással verték magukat a semmire. Aztán persze rendszerint kiderül, hogy a legvéresszájúbbak nézték be a legjobban, de nyilván nem küldhetem el őket az anyjukba, bármennyire az lenne a leghelyénvalóbb választás. Mindig udvariasan, de határozottan kezelem az ilyeneket, és általában sikerül is felfogniuk, hogy mi a helyzet. A callcenter az egyik társosztályunk, na ott semmiképp nem dolgoznék, ahhoz aztán tényleg kötélidegek kellenek sokszor.
2023. ápr. 11. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
82%
:D A primkó pontozgatásokból ítélve 1-2 gyökér magára ismert.
2023. ápr. 11. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
91%
Mi az hogy! A főnököm. Nem az ügyfelek.
2023. ápr. 19. 04:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
112 magnóján lehet egy pár keresetlen szó a nevemhez köthetően is :)
2023. szept. 2. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!