Valaki magyarázza el nekem, hogy mit csináltam rosszul ebben a szituációban?
25 éves vagyok, szóval annyi tapasztalatom még nincsen a munka világából ezek szerint, mert úgy látszik, hogy nagyon rossz fát tettem a tűzre.
Jött egy új ember hozzánk, jóval idősebb is mint én, nem én tanítom be, nem is fogok vele együtt dolgozni, annyi, hogy egy területen dolgozunk, vannak dolgok amikben tudok segíteni mert egy rendszerben dolgozunk, de teljesen más partnerekkel.
És teljesen random elkérte a telefonszámom, mivel nincsen céges telefonszáma egyikünknek sem, gondolom a magánszámomra gondolt, mondom oké, amúgy miért kell?
És azt mondta, hogy hát ha munkaügyben felmerülne egy kérdése, és pont nem vagyok elérhető teamsen, akkor így feltud hívni.
Mondom jaaaa akkor nem, és megindokoltam, hogy ha nem vagyok elérhető teamsen, és nem is vagyok bent az irodában, akkor az azt jelenti, hogy más dolgom van, és nem is tervezek foglalkozni a munkával, szóval hiába hívsz fel, nem fog érdekelni, ha meg bent vagyok az irodában vagy online vagyok, akkor meg minek a telefonszámom? Nem szeretném ha a magán telefonszámomon munkával zaklatna bárki.
Ezt hallotta a felettesem is és félre hívott, hogy ha megakarom tartani a munkahelyem, akkor nem beszélhetek így.
Pedig nem mondtam se flegmán, se lekezelően, csak tényszerűen megállapítottam, hogy szeretném elválasztani a magánéletemet a munkától.
Mi rosszat tettem mégis?
Igazad volt.
Mond a felettesednek hogy adjon céges telefont, annak szívesen megadod a számát.
Céges vagy saját telefont sem kell vagy érdemes fel venni munkaidőn kívül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!