Hogyan kezelitek az ilyen munkahelyi szituációkat?
Korábban, amióte elkezdtem itt dolgozni, nagyából 6-8 hónapig ketten voltunk egy már több éve ott lévővel ugyanolyan szinten / pozicióban a munkahelyemen, igazából végig jól kijöttünk, megosztottuk egymás közt a feladatokat.
Nemrég jött egy újabb junior kolléga, aki viszont az az extrém szinten extrovertált ember, mindenhez van hozzászólása, mindenhol ott van, nekem egyszerűen már túl sok, leszívja minden enegriámat. Gondolom a főnök biztos szereti, mert én egyre jobban érzem, hogy háttérbe szorulok és érzem, hogy nem vagyok elég jó. Csak én az introvertált személyiségemből adódóan nem vagyok az a nagyon teperő, nyalizós valaki, hogy egy csettintéstől megváltozzak. Megcsinálom becsülettel amit rámbíznak és kész. Félek, hogy emiatt haszontalanná válok és kirugnak majd, felmondási idő alatt tuti nem találnék másik munkát, legutóbb is félévbe telt találni ezt.
“Megcsinálom becsülettel amit rámbíznak és kész.”
Akkor mi a gond?
Nem helyetted dolgozik.
Ambíciózus, nem a te helyedre tör.
*introvert = extrovert
előző voltam
"Én úgy kezelem az ilyen helyzeteket, hogy felmondok."
És ezzel beismered, hogy nekik volt igaza. Olaj a tűzre. Tessék küzdeni az igazságtalan bánásmód ellen. Nehogy már a jött-ment vadidegen mondja meg, hogy hogyan menjenek a dolgok a már régóta jól működő, összeszokott team-ben. Ha nem tud alkalmazkodni, akkor küldjék el őt, tegyék át másik csapatba. Egy jó főnök amúgy meg is teszi.
"Egy jó főnök amúgy meg is teszi."
Egy jó főnök eleve nem vesz fel extrovertált embert, hacsak nem szórakoztatóipari munkáról van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!