Mozdonyvezető gyakornok,illetve a mozdonyvezetői hivatás előnyei és hátrányairól tudnátok írni?
A 8-asnak nagyon nincs igaza. Pont hogy rohadtul tudni kell a szabályokat, hogy milyen feltételekkel lehet közlekedni akkor, ha hibás a jelző.
Anno az utolsó halálos áldozattal járó vasúti baleset, a monorierdei is ebből adódott, ott a mozdonyvezető ült is pár évet börtönben, valahol láttam is vele egy interjút.
Az elmúlt években meg ugye többször is volt olyan, hogy csak a szerencsén múlt a frontális ütközés elkerülése, hidd el, hogy ott is volt felelősségrevonás, ha börtön nem is.
11 ez azért nem ennyire egyszerű, nem fekete vagy fehér a történet. Sok-sok dolog van ami miatt nem fékez be egy szerelvény.
Keress rá a fék statikus éa dinamikus kimeríthetőségére.
#11
De az sem volt semmi, amikor a Nyugatinál már elinduláskor lerohadt a mozdony, majd háromnegyed óra várakozás után közölték velünk, hogy jön értünk egy Szili, ami a pályaudvarra is alig ért be, olyan rossz állapotban van...
De majd úgyis megvédi a vasút erősen megtépázott hírnevét egy sértődött vasutas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!