A személyes ügyfélszolgálatok munkáját miért nem teszik hatékonyabbá?
Sok helyen már az ügyfélszolgálatot mesterséges intelligenciával kezelik. Nálunk is próbálkozik ezzel egy két telco.
Ki tudják majd váltani emberek nagy részét, de lesznek komplex ügyek, ahol ez nem megy.
"ez így hihetetlen pazarlás mindenkinek"
Nem, azok a cégek, amelyek csak ilyen ügyfélszolgálatokat tartanak fenn, pont azért csinálják, mert az lenne pazarlás részükről, ha több alkalmazottat fizetnének. A upc már kb. húsz éve is szinte büntette azokat, akik bementek személyesen az ügyfélszolgálatra, olyan sokat várattak mindenkit pitiáner ügyek miatt is. A slusszpoén meg az volt, hogy az ügyintéző az ügyfél kezébe nyomott végül egy telefont, hogy akkor most tárcsázza ezt is ezt a számot - és végül mégiscsak kénytelen volt az ügyfél telefonon elintézni azt, ami miatt direkt bement személyesen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!