A személyes ügyfélszolgálatok munkáját miért nem szabályozzák jobban?
Figyelt kérdés
Ha már személyesen odamegyek, akkor illene megoldani az ügyet és nem ügyintézési határidőkre hivatkozni. Ennél azért kicsit komolyabb szakembereknek kellene ügyfélszolgálaton dolgozniuk. Esetleg ha nem tudnak megfizetni tapasztalt veteránokat, akkor ne legyen személyes ügyfélszolgálat, hanem fogadják be a kérelmeket telefonon és majd szóljanak amikor sikerült megcsinálni vagy megoldani. Ez a jelenlegi befutkosós rendszer nem annyira tetszik.2022. aug. 29. 15:27
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát ez attól is függ, hogy miről van egyáltalán szó.
Telefonon valami változtatást kérni esélytelen, annál még az e-mail is jobb. Gyakorlatilag lehetetlen érdemben validálni az embert, szóval minden, csak nem biztonságos egy ilyen folyamat. Ráadásul írásos nyoma sem maradt a kérésnek. Persze, a hangfelvétel meglehet, de azt elég nehéz printscreenelni, dokumentálni.
És ja, attól függ mit akarsz. Vannak folyamatok amik nem egy kattintással átállíthatóak, hanem több másik csapatnon is át megy. Az ilyeneket nem lehet ott helyben elintézni, hisz az csak egy lépés.
2/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A történetről alkotott képed már azon a ponton torzul, hogy az ügyfélszolgálaton egy ember egy állást tölt be egy fizetésért. Akármennyire is hihetetlen számodra, azért az egy fizetésért mindent is csinálnak menet közben az ügyfélszolgálatosok - és nem csak az arra tévedt ügyfél sóhajait lesik. Semmit nem jelent, hogy becsapódsz valahová, mint a meteorit, ha az ügyintézési rend az előre bejelentkezetteket helyezi előrébb prioritásban. Az állásával pedig végképp nem fog csak azért hazárdírozni egy ügyfélszolgálatos, mert te éppen arra jártál és idegbeteg vagy. Tetszik, nem tetszik ez van - és ez lesz akkor is, ha ez neked nem tetszik!
3/4 A kérdező kommentje:
#2 : Nézd, az nem idegbetegség, hanem a vélemény szabadsága, hogy én megmondhatom neki, hogy szerintem ez így nem jó és nem így kell csinálni. Ha nem mondják neki, nem fogja tudni.
2022. aug. 30. 10:31
4/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
3, erre szokták mondani, hogy
"A szolgáltatás ára 3.000 forint. Ha nézed közben, 5.000. Ha belepofázol, 8.000."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!