Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Kell-e személyes ügyintézési...

Kell-e személyes ügyintézési lehetőséget biztosítani az áramszolgáltatónak?

Figyelt kérdés

Ma bent voltam az MVM-NEXT-nél mivel ők vették át az Elmű-től a villanyszámlát. Próbáltam ügyet intézni, mivel fél éve nem küldenek villanyszámlát, de közölték, hogy mivel napelemem van, nem lehet csak e-mailben vagy telefonon. Viszont telefonon elérhetetlenek, nem veszik fel, az e-mailre meg nem válaszolnak, így patthelyzet van. (Állítólag arra is van törvény, hogy 5 percen belül kötelesek felvenni, de én többször is próbáltam, általában fél óra után hagytam abba, jó kis telefonszámlát generálva feleslegesen.) Nem is tudom mi lenne, ha kikapcsolnák az órát és azt kellene visszakapcsoltatnom.

Én úgy tudom, hogy törvény kötelezi a szolgáltatót a személyes ügyfélszolgálat biztosítására, csak nem tudom mi ez a törvény. Be tudná nekem valaki linkelni ide?



2022. márc. 1. 12:24
 1/5 anonim ***** válasza:
ez nem a lölöé?
2022. márc. 1. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Napelemes cégnél dolgozok. Az összes közül az MVM a legrosszabb. Ahogy mondod.. Elérhetetlenek! Méghogy 5 percen belül fel kell venniük a telefont... Háromnegyed óra után szoktam megunni a hülye zenéjüket. Emailre valóban nem válaszolnak. Én meg nem is élek olyan területen, ahol az MVM az áramszolgáltató, tehát személyesen sem tudok bemenni. Borzalom!

Egyébként kell lennie személyes ügyfélszolgálatnak, mert hétvégén mesélte épp az egyik rokonom, hogy ő is számla miatt megy be és nagyon sokára kapott időpontot.

Nem éves leolvasásod van a napelem miatt? Vagy letelt az egy év és úgy nem kaptál számlát?

2022. márc. 1. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

#2: Amióta átvették (tavaly augusztus vagy szeptember) azóta nem küldtek számlát.

Személyes ügyfélszolgálat kvázi van, voltam bent, másfél órát vártam, csak ha van napelemem a házon, akkor nem lehet ügyet intézni személyesen. Tehát a napelemes fogyasztók számára nincs személyes ügyintézési lehetőség.

2022. márc. 1. 13:26
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Bizonyítékokat kell gyűjteni, és panaszt emelni az energiahivatalnál. Meg ami még ki van írva az ügyfélszolgálati irodákon, lehetőség. Anno, mikor a németek elkezdték hülyére alakítani az elműt, akkor annyi volt a panasz, hogy a parlamentben esett szó róla. Attól például a fritzek bekakkantottak.
2022. márc. 1. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező ez megdöbbentő. Régi Eonos (most màr Opus Titászos) területen élek. Rengeteget járok be a személyes ügyfélszolgálatra napelemes ügyeket intézni. "Műszaki ügyek, új bekapcsolásra" kell időpontot foglalni.

Szemétségnek tartom, hogy napelemes ügyfelet nem fogad az MVM. Ha telefonon sosem kapcsolnak, emailre nem válaszolnak, akkor mégis mit tegyél? Nem is mondok már semmit..

(2-es voltam)

2022. márc. 1. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!