Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Félek, hogy kirúgnak?

Félek, hogy kirúgnak?

Figyelt kérdés
Szóval, kezdő tanár vagyok. Sok nehézség van. Röviden, az igazgató megszidott, hogy nem csinálom elég jól, és hogy hogyan kéne. Én mondtam, hogy rendben, jobban fogok igyekezni. De nagyon rosszul érzem most magam. Igazából arra vagyok kiváncsi, hogyha ki akarnának rúgni, azt azért megmondaná, ugye?
2022. ápr. 26. 16:14
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Mivel országos tanárhiány van, nagyon selejtes munkaerőnek kell lenned ahhoz, hogy kirúgjanak. Ha mégis ez áll fenn, természetesen közlik majd veled. Vagy mit gondoltál? Hogy egyik nap bemész órát tartani, de már valaki más áll az osztály előtt?
2022. ápr. 26. 16:19
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Bármely szakmában teljesen normális dolog, hogy egy kezdőnek nem megy minden azonnal könnyen. Akkor is, ha igyekszik, és megvannak a képességei az adott feladathoz. Sajnos nagyon hiányzik mostanság a megfelelő hibakultúra (nem is csak Magyarországon, Németországban is pontosan ugyanez a helyzet). Ideális esetben egy vezetőnek meglennének a szociális készségei ahhoz, hogy egy ilyen problémát kezeljen (1. nem az embert, hanem csak a hibás döntéseket kritizálja, 2. konkrétumokat mond, nem rébuszokban beszél, 3. megadja a segítséget a fejlődéshez, a hibák javításához, 4. ha a munkavállaló igyekszik és fejlődik, akkor a vezető pozitív visszajelzést ad).

Ebben az esetben nyilván nem így folyt a beszélgetés, mert akkor nem lennél ennyire bizonytalan. Egészen pontosan mit mondott, mit kritizált? Mennyire van ráhatásod azokra a dolgokra, amik nem tetszettek neki? Említett-e olyan dolgokat, amiket jól csinálsz, amikkel meg van elégedve?

Egyébként az elsőnek igaza van abban, hogy nagyon nagy a tanárhiány, nem fognak kirúgni apró dolgokért. Milyen szakos vagy amúgy?

2022. ápr. 26. 16:36

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu