Ha egy cég engedi, hogy egy Senior Manager a munkahelyen élje ki magát úgy, hogy mindenkitől a maximumot várja el, de mikor az ember arra törekszik, akkor az esetek többségében talál 100 hibát, hogy miért nem jó az úgy, ahogy van, akkor mi a szokás?
Figyelt kérdés
Cégnél van egy roma származású vezető. Nem a munkájával szokott a baj lenni, hanem azzal, hogy mindenkiből a maximumot préseli ki, de mikor arra törekszik az ember, akkor talál 100 hibát, hogy miért nem jó az úgy, ahogy van. Általában már a többi főnök is jelzi, hogy most bent van az a főnök, mire kell számítani, biztos megint elemében lesz mindenkivel szemben. Viszont mikor egy dolgozó éli ki az energiáit munkahelyen belül, akkor ember legyen a talpán, aki ott helyt tud állni, mert akár a vezetőtől megkapja, hogy nem jó, amit csinál, hiába eredményes amúgy, a dolgozók között is gyakran megy a versengés, hogy igazából ki érdemelne plusz pénzt. Amondó vagyok, hogy így nem lehet dolgozni. Általában, mikor az ember a saját vezetőjével kapcsolatban jelez hibákat, akkor azzal senki nem foglalkozik, hiszen abban a környezetben kell érvényesülni, amit a munkahely tud biztosítani. Viszont, a vezetőket leginkább a pénz érdekli. Ahogy a legtöbb munkavállalót is, hogy több lenne, akkor nem lenne rossz. Elég stresszes környezetet alakít ki az ember úgy, hogy a megoldásokat is mindig a munkavállalónak kell keresni, hiszen nem tudsz beszélni semmilyen problémáról, tisztelet a kivételnek, de még munka szempontjából is szivacsnak kell lenni, mert ez kell a munkavállaláshoz. Ha a főnökök is látják bizonyos helyzeteknél, hogy mi a hiba, emellett mikor a dolgozó is jelzi, akkor miért nem tudunk rögtön cselekedni? Mi kell egy munkahely irányításának a feltételeihez?2022. jan. 28. 09:16
1/3 anonim válasza:
Senior Manager. Az a munkaköri feladata, hogy hibát találjon b*zmeg.
Ez olyan, mintha a tesztelőket szidnád fejlesztőként, hogy miért csinálnak bugreportokat. Az a dolguk basszus, azért fizetik őket, hogy szétkapják a fejlesztő munkáját, ahogy csak lehet.
Ha sértésnek veszed, hogy más arra törekszik, hogy minőségi terméket adj ki a kezeid közül, akkor nem vagy elég jó, függetlenül attól, hogy mennyit hibázol.
2/3 ascelpius válasza:
1-esnél a pont, az a dolga hogy a munka/projekt/fejlesztés a legkevesebb hibával érjen véget és házon belül megoldódjanak ezek, ne pedig mondjuk a vevőnél derüljenek ki. Ami nem mindegy, hogy hogyan kommunikálja. Ha lebaszósan "ez itt megint szar, ott miért nem sikerült már végre megcsinálni" stílusban nyomja az probléma, ha megbeszéli veletek normálisan akkor viszont nincs ebben semmi extra.
3/3 anonim válasza:
Kérdés az, hogy a hibák ott vannak e és tényleg annyi. Azért, ha mindig talál hibát és egy csomót, akkor elgondolkodtató a helyzet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!