Miért nekem kell elnézéseket kérni nem tájékoztatásért ha ők vezetik ki hasraütésre a számlákat?
Van, hogy fizet az ugyfel.(havi gyakorisaggal)
De reklamacio vagy akarmi miatt sztornozzuk a számlát, es uj javitott jo szamla lesz helyette.
Igy logikailag is az uj szamlat takintjük kifizetettnek az elozo meg "kuka". Azaz rávezetjuk a jo szamlara a kifizetest.
A konyveles pedig mivel havonta állitjuk ki a szamlakat a kifizetŕseket random vezetgetik rá. Azaz osszevissza áll náluk az hogy melyik szamla mikor van fizetve, melyik nincs.
Mivel az en feladatom IS az ugyfeltartozasokat vezetni, gyakorta ez miatt egyeztetek a konyvelokkel.
Kiderul hogy random irogatják számlákra a kifizetéseket mert nekik csak a végosszeg szamit hogy akkor mai nap pl tartozik e az évben vagy nem.
Jelzem hogy sz.r az egesz nem tartozik az ugyfel. Ez a szamla ekkor, az meg akkor lett kifizetve, csak ez javitott szla stb.
Bocsanat, hogy nem írtam meg, (mert LOGIKUS bmeg...ezt persze nem irtam)
(Minden szamla bemegy hozzajuk minden ervenytelenitessel javitassal tisztában vannak)
Erre még ők jeleznek vissza hogy maskor kuldjek tajekoztatást most ezt elnézik meg semmi problema, HOLOTT nekik kene bocsanatot kerni hogy HASRAUTESSZERUEN vezetgetnek ki számlákat.
Az vigasztal csak hogy legalább vezetòk nincsenek másolatba téve es nem azt látják hogy en csesznék el mindent mert en vagyok elnézés-kerésekre kenyszeritve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!