Miért csinálja ezt sok főnök?
Mert sokszor akit hívnak az foglalt, nem lehet elérni, stb. Így nem neki kell hívogatnia.
Meg szokás kérdése is. Régen ez volt a szokás. Nem volt mobil. A titkárnő hívogatta a számokat és bekapcsolta a főnöknek. Vagy ha hívás érkezett, akkor is a titkárnő fogadta, és ha olyan ügy volt, akkor kapcsolta a főnököt.
A mobiltelefonok óta már más a helyzet, de úgy látszik, sokaknál megmaradt ez a szokás.
Az a szánalmas, hogy valaki ezen rugózik, hogy most ki hívta fel éppen.
ma 14:23
Üdv újra (5ös választ írtam), már gondolkoztam akkor is hogy érdemes lett volna hozzátenni, most a válaszodat látván meg már biztos vagyok benne, hogy bizonyosan van olyan ember aki ezeket a technikákat hatalomgyakorlási eszközként alkalmazza, de nem ez a jellemző, legtöbbünknél ez pusztán hatékonysági kérdés.
Az általad leírt szituáció is egy vezető szemszögéből nézve szerintem teljesen normális, vélhetően én is ugyanígy jártam volna el, ugyanis a rábízott feladatokért a közvetlenül nekem jelentő csoportvezető/főosztályvezető/igazgató (hívjuk, ahogy akarjuk) tartozik felelősséggel. Magyarul ha látom hogy a csoportvezető beosztottjai (például Te) valamit nem megfelelően csinálnak, akkor én nem téged, a szimpla munkavállalót akarom elkezdeni vegzálni, mit tehet az róla, vélhetően ő azt csinálja, amit mondtak neki. Engem a főnöke érdekel, hogy miért adott egyáltalán neked hülye feladatot, vagy miért nem volt képest rendesen megértetni veled, hogy mi az elvárás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!