Felmondást hogyan érdemes Home Office-ban közölni?
Feladom postán a HR-nek címezve a közvetlen felettesemnek pedig elég egy e-mail, hogy "Szia, csak szólni szeretnék, hogy ma feladtam postán a felmondásomat?"
Bocs ha hülye kérdés, de ez az első munkahelyem.
Ha jó a kapcsolatod a főnökkel is, akkor illik először szóban jelezni neki, inkább telefonon, mint chaten. Aztáb ő elmondja a további lépéseket. Ha nem annyira jó a kapcsolat, akkor a HR email címére kell küldeni a felmondási szándékot, azt is bele lehet írni, hogy milyen módon szeretnéd mrgdzüntetni a munkaviszonyt (feltételrzem közös megegyezéssel), és az utolsó munka napodat.
Másolatot kaphat a főnök, meg az ő főnőke (vagy akinek kell, ezt a cég felépítése válogatja, amit a főnök tud jobban-elvileg-, ezért érddmes beszélni vele, ha jó a viszony).
Teljesen semleges a viszonyunk, szerintem a 1.5 év alatt jó ha 4x beszéltünk szóban.
Viszont azt tudom, hogy meg van elégedve velem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!