Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogy lehetne ezt a helyzetet...

Hogy lehetne ezt a helyzetet éretten, asszertíven lereagálni? (Üzleti partner hibázott és elnézést sem kért)

Figyelt kérdés

Szóval nemrég a családi cégünk ügyvezető helyettese lettem, így sok üzleti hívást/megbeszélést/tárgyalást kell lebonyolítanom, amire nem mindig érzem úgy, hogy készen állok, de sajnos az élet így hozta.

Az egyik cég elfelejtett számlát küldeni 1 hónappal ezelőtt, majd mikor emailben nagyon udvarisasan emlékeztettem a kapcsolattartó úriembert erre (aki egyébként több diákmunkásunkkal elég tiszteletlenül beszélt már korábban), akkor visszaírta, hogy márpedig ők elküldték. Gondoltam biztosan én kavarhattam el az emailt (véletlen kitöröltem még a kukából is vagy nem tudom mit gondoltam), de megkértem újra, hogy akkor küldjék el mégegyszer. Elküldte mai dátummal kiállítva, tehát nem hogy nem én kavartam el, de még ki se volt állítva múlt hónapban 😃 Mindezt annyival elintézte, hogy csatolta mellékletként. Semmi "elnézést hogy 2x gyanúsítottam meg hogy elcseszte a számlánkat, és hogy valójában még a kiállítást is elfelejtettük" vagy valami.

Na most ez engem eléggé zavar, merthogy üzleti körökben szerintem ennél kevesebbért is elnézést kérünk a partnereinktől (mi legalábbis). De nem tudom hogy lehetne ezt lereagálni profi módon? Nem szeretném figyelmen kívül hagyni, mert számomra nem oké ez a viselkedés, nagyobb konflikust nem igazán érne meg a dolog (rendszeres kapcsolatban állunk a céggel), tehát valami frappáns válaszra keresnék ötleteket olyanoktól, akiknek van tapasztalata ilyen téren 😃

U.I.: tudom, hogy kicsinyesnek tűnhet, de nőként (fiatal nőként főleg) elég nehéz érvényesülni a mai világban, és sajnos nincs kitől megtanulnom, hogy hogyan is lehetne, ezért nem szeretnék úgy csinálni, mintha mi sem történt volna. Légyszi ne is írjátok, hogy hagyjam figyelmen kívül, mert nem szeretném rendszeresíteni ezt a fajta kommunikációt sem magammal, sem a munkavállalókkal szemben a partner cég részéről.



2021. szept. 3. 17:24
 1/4 anonim ***** válasza:
87%
Írj vissza neki, hogy köszönöd, hogy végre kiállította a számlát. Abból leesik neki, hogy regisztráltad a hibáját, legközelebb vigyázzon.
2021. szept. 3. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Köszönd meg, hogy elküldte, de jelezd, hogy a könyvelésben problémát okozhat a mai dátum.
2021. szept. 3. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
19%
szard le, nem éri meg ezen stresszelni magad
2021. szept. 3. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
91%
Hú hát én egy multicégnél dolgozom és ennél jóval többet el kell viselnem a partnerektől rendszeresen. Szerintem a 2-es válasz a jó, de ahogy a 3-as mondja, ne rágódj ezen túl sokat, mert ennél jóval keményebb helyzetek lehetnek.
2021. szept. 3. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!