Viddl futárcégről vélemény ?
A ViddL a csomagszállítás utolsó kilométeres kiszállítására nyújt megoldást városon belül nagy logisztikai cégek számára.
A ViddL egyéni, azonnal mozgósítható futárok segítségével kézbesít Budapest kerületeiben illetve több vidéki városban (Győr, Sz.fehérvár, Kecskemét, Nyíregyháza, Debrecen). Digitális megoldásainak köszönhetően, a ViddL pontos kézbesítési időablakot nyújt, azonnali lehetőséget biztosít csomagadatok módosítására, és egyedülálló értesítési rendszert (pl. Facebook Messenger és chatbot) kínál ügyfelei részére.
Ezekkel járul hozzá ahhoz, hogy a ViddL 90% feletti első sikeres kézbesítési hatékonysággal rendelkezik, és maradandó ügyfélélmény teremt a címzettek számára.
A ViddL futárok saját okostelefonjukonra telepített applikáció segítségével kézbesítik a csomagokat, foglalnak munkaidőt és figyelemmel követik napi keresetüket.
A csomagok nagyon változóak, lehet ruha vagy elektronikai termék de akár egy boríték is. A közös bennük az, hogy nem nagyobbak, mint egy cipős doboz és 5 kg alatt vannak.
Ha bármi kérdésed lenne, keress minket bátran az info@viddl.hu-n.
Üdv, Tamás
Ultragáz szolgáltatást nyújtó cég. Nem küldenek semmi e-mail vagy SMS értesítést, sem előtte nap, sem a kiszállítás napján. A futár az ajtón csenget, aztán ha nem jut be, küld egy SMS-t: "Csomagot hoztam." szöveggel. Esélyed sincs beazonosítani miről lehet szó, sőt csak gyanút kelt benned, hogy valami lehúzós trükkről lehet szó, mint pl. unokázós csaló, vagy tudom is én "ELMÜ-től vagyok, bejöhetek?" jellegű rablótámadás áldozata készülsz épp lenni.
A sikertelen kézbesítés után sem küldenek semmi csomagkövetési számot, max amikor felhívod a futár telefonját, akkor tudod meg, hogy ennek a sehonnai, jött-ment futárcégnek a belvárosi irodájában veheted át 5 napig a csomagod hétfőtől péntekig 9-17 óra közt. Ember, hát akkor én is dolgozom!!!
A honlapjuk is az amatőrség magasiskolája: semmi hasznos infó, semmi nyomkövetési lehetőség, csak a futártoborzás megy 3 képernyőn keresztül.
Őszintén sajnálom, amiért ilyen cégek talpon vannak, illetve érthetetlen számomra, miféle ügyfelek éltetik ezeket a pancser vállalkozásokat.
Tulajdonképpen korrekt volt.
Kaptam e-mailt, 2t is egymás után, hogy jönnek ez 3 órával az intervallum kezdete előtt egy 2 órás időközmegjelölésével. A futás pontosan érkezett, előtte felhívott, hogy akkor nemsokára ideér, és jönne, melyik a pontos kaputelefon amin csengessen, felhozta a csomagom, amit egy kínai online boltból rendeltem, gshopper, 5 napra a rendelésre érkezett. ~10kg-os 150cm-es dobozt felhozta a fiatalember az elsőre, és ment is.
Abba bele lehet kötni, hogy minek az azonosító, ha nem tudod trackelni, meg, hogy ha az ember be kell menjen a munkahelyére, akkor ciki lenne.
De ugyanezt eljátszotta már többször a GLS és a magyar posta is, hogy reggel 9:30kor küldtek e-mailt, hogy aznap 10re jön a csomag, amikor már rég bent vagy a munkahelyeden, esélyed nincs haza se érni.... Erről panaszt tettem, azóta még e-mailt se kapok tőlük, ha ők hoznak valamit...
Amióta átvették a kínai csomagok kézbesítését a Postától, hanyagolom az Alit meg az Ebayt is.
Rendeltem, várom, hogy kapom a postai értesítőt, erre a futár hív, hogy csomagot hozott... na mondom köszi, dolgozom. Erre a csomagpontjukra irányítottam a rendelést, ami nevetséges időben, 9 és 17 óra között érhető el, tehát esélyem sem volt sem munka előtt, sem utána elmenni érte. Egy nap szabadság árán oldottam meg a dolgot.
Azóta semmit nem rendeltem, amihez közé lehetne ehhez a céghez, mégis már kétszer hívott az állítólagos futárjuk, hogy csomagot hozott... érthetetlen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!