A diákszövetkezeteknél, munkaközvetítőknél miért dolgozik annyi ember, amikor alig van dolguk az irodában ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Figyelj, nem értem az első válaszom miért nem jutott el hozzád, de az, hogy te indokolatlannak gondolod az alkalmazottak számát még nem biztos, hogy fedi a valóságot.
Ha azt nézzük, hogy ilyen céghez kell minimum 1 ügyvezetó, 1 saleses, 1 kapcsolattartó, 1 recepciós, 1 bérszámfejtő és 1 könyvelő, esetleg egy belső HRes is, már ki is jön a kis cégnél az 6-7 fő minimum. A munkamennyiség tekintetében ezekből több is kellhet, főként saleses és kapcsolattartó kollégából, ha tényleg nagyon sok a megbízás, akkor a szupport funkciókból is lehet több kell majd. Az, hogy neked egy adott szakmára vagy munkahelyre mennyi rálátásod van, nem biztos, hogy fedi a valóságot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
14. De, volt már több adminisztrációs munkám is, 2 call centerben is voltam.
Mondjuk mi végig is dolgoztuk a munkaidőt. Ha hozzászólsz egy témában, légyszi érdemben is írj valami érvet, ezzel a megjegyzéssel nem tudok mit kezdeni érvek és kifejtés nélkül.
13.Tisztában vagyok azzal, hogy aki házon kivül van, az céges ügyben is lehet házon kivül ,meg azzal is, hogy a ti munkaidőtök kötetlenebb és munkaidőn kivül is előfordulhat, hogy valakivel gond van. De ezek a megjegyzések továbbra sem arra reakciók, amiket én felvetettem. Mivel minden Meló-Diákos ezt csinálja , ezért feltételezem, a főnök belelegyezésével megy ez így (pláne, hogy a mi Meló-Diákunknál a mostani főnök is ügyfeles volt előtte évekig, még régebben meg diákmunkás évekig).
De bizonyára ti is érzitek, hogy ez egy elég kivételes eset az ügyfélszolgálatosok között, hogy simán ki-be lehet mászkálni órákra, meg minden nap hazamenni órákkal korábban, meg senki nem fog rád szólni, ha az elmúlt 1 hónapban kb. 100 emailre nem reagáltál. Egész gyűjteményem lenne már olyan emailekből, amikre a Meló-Diákosok nem szoktak reagálni. Holott ezért kapnátok a fizetéseteket. Máshonnan 2 nap után repülnének az ilyen hozzáállású alkalamzottak. Aztán tudod, az ügyfélszolgálatosok egyik alapelve az (lenne), hogy az ügyfélnek mindig igaza van. Ehhez képest nekem volt, hogy a fél iroda előtt szólt be az egyik ügyfeles erős hangon, hogy "kkkkkkkkkkeresteleeeeeeeeeek, te meg nem vetted feeeeeeeeel", mintha joga lenne számonkérni, persze arról hallgatott, hogy legalább 3-szor irtam már neki emailt, amire sosem reagált vissza, és akkor jártam benn személyesen másodjára, hogy elcsípjem. Ne haragudj, de ultra gáz dolgok ezek, én egyik felhozott példámban sem túloztam, talán az volt a legviccesebb, amikor szó szerint 10-ből 10 ügyfelesnek irtam emailt és küldtem önéletrajzot ,és tényleg egyik sem irt vissza, a recepciós meg visszairt, pedig neki tényleg nem ez lenne a dolga elsősorban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!