A tesco dolgozóknak megengedhető a hangos káromkodás és hőbörgés az üzletben a vevők környezetében? Pl ha rossz napjuk volt, vagy csak fel akarják hívni magukra a figyelmet. Furcsa egy kicsit.
Ha akad még olyan marha, aki oda elmegy dolgozni, hát ne csodálkozz ha ilyen.
Előbb mennék kéregetni, vagy közmunkára..
Egyébként én emiatt sem megyek oda vásárolni, ha nem muszáj.
Ráadásul semmi választék, csoda ha egyáltalán kapni azt amit keresnék, nemhogy még válogathatnék több féle gyártótól, vagy árfekvésben.
Ha mondjuk veszek 10 féle terméket amiből 3 drágább mint máshol, hát inkább fizetek érte többet egy tisztább, igényesebb környezetben ahol segítőkészek a vevővel, és van miből választani, mert a többi terméken is meg lehet spórolni a kicsivel drágább termék árkülönbözetét.
Megengedhető, miért ne, ő is ember. Más kérdés, hogy nem mindenki veszi az ilyet jó néven, szóval nagyon nem kéne.
Én egyszer bioboltban jártam úgy, hogy amikor a kasszától másfél méterre lévő pakolós pulthoz akartam vinni az árut kosarastul - végül is, csak erre van -, megállított a pénztáros, elvette a kosarat és úgy udvariasan fél órás kiselőadást tartott róla, hogy a köcsög vásárlók folyton lopják a kosarakat, meg amúgy is állandóan lopnak, szóval tilos bármit a pénztártól elvinni. Évek óta oda jártam, így csináltam, nem kevés pénzt hagytam ott, senki nem szólt addig érte. Ha nem is azt várja az ember, hogy kinyalják a hátsóját, azért hogy face to face "letolvajköcsögvásárlózzanak"... Lehetett volna ezt értelmesen is lekommunikálni. Szép lassan pakoltam el a három szatyornyi cuccomat míg a nő húzta a száját, majd soha többet nem tettem oda be a lábam. Szóval morogni azt lehet, csak viselje is az ember a következményeit :D
Érettségi tárggyá kellene tenni az ILLEMTANT!
Akár alap társadalmi ismeretek, vagy hétköznapi protokol néven, mert szánalmas, hogy egy ilyen "fejlődő ország" a nagy ezer éves kúltúrájával CSUPA SUTTYÓT ereszt ki az ódon "nagy hagyományokkal" rendelkező iskoláiból...
A másik oldalról írok, igaz nem Tescoban dolgozom. Alapjáraton nem megengedett hogy karomkodjunk és a főnöktől kapunk is ha valaki panaszkodik ránk.
Ugyanakkor nekem múltkor azért szidta az anyámat egy vásárló, mert elfogyott az a sajt amit szeretett volna. Tényleg vulgáris volt, anyázott meg **bancozott, aztán elment. Persze ezek után elvárás, hogy én ne káromkodjak és mosolyogjak még ha egy ugyanilyen bolond os lép oda kötekedni valami miatt.
Nem a tescotól függ. Simán taplónak van nevelve, nem képes felügyelet alatt tartani magát és a megnyilvánulásait. Ezért viselkedik ilyen kulturálatlanul.
Az a baj, hogy ha bármit is szólsz neki közvetlenül akkor a veled szembeni haragját sem lesz képes kontrollálni, és tuti beléd köt. Ha gyenge akkor csak szóban, ha erős, akkor tettlegesen is.
Az ügyfélszolgálaton tudod jelezni máskor, nem a vevők, hanem a bolt dolga megregulázni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!