Irodai munkánál mi történik, ha a szokásos havonta vagy három havonta tartott személyes elbeszélgetésen (vezető és beosztott között) a munkavállaló nem kíván részt venni?
Egyes helyeken a vezető tart három havonta vagy havonta egy beszélgetést; minden beosztottjával félrevonul egy külön terembe, ott értékeli a munkáját, visszajelzést ad, hogy hogyan látja, mennyire van jól a csapatban, részt vesz e a csapatépítőkön, lehet e rá is számítani a csapatmunkánál, stb.
Ha egy ilyen személyes elbeszélgetés bejelentésénél azt mondja a beosztott, hogy ő nem kíván részt venni
1. Megteheti vagy ezen kötelező a részvétel?
2. Mi lesz a következménye?
Semmi értelme a kérdésnek, tekintve hogy senki nem képes az adott vezető fejével gondolkozni és senki nem ismeri az adott alkalmazottat és ez nagyban függ tőlük.
Nem mindegy, hogy az alkalmazottam jól dolgozik, akkor nem feltétlenül cseszegetem, de ha fejlődnie kéne ennek ellenére kijelenti, hogy nem kíváncsi a véleményemre, akkor ajtót mutatnék neki.
Akkor ezek szerint ez nem kötelező. Igazából csak kíváncsiságból kérdeztem, mert még nem nagyon láttam ilyet, hogy valaki azt mondta volna, nem szeretne részt venni a személyes elbeszélgetéseken és kíváncsi lettem mi lenne abban az esetben, ha ez megtörténne, kötelező e ez az elbeszélgetés meg ilyenek. De akkor ezek szerint megtörténhet, nem kötelező, csak a főnöktől függ, hogyan reagál rá.
Természetesen nem tervezem ezt eljátszani, csak nagyon furdalta az oldalamat a kíváncsiság.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, adtam zöld kezet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!