Mi lenne jó megoldás arra a problémára, hogy sok városban nincs elegendő parkolóhely?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ahogy írták fent, parkolóház. A mélygarázs nagyon drága állítólag, mármint a kivitelezés. Fizetnék is, ha lenne őrzött parkolóház, de nincs.
Szakadjunk már le Bp.-ről, ez nemcsak ottani probléma. Ha lenne helyben jól fizetett melóhely, akkor nyilván nem kellene autó sem, járnék gyalog, ahogy eddig tettem. Ha nem kellene 2 órát a messzebbi városban várnom a következő vonatig, akkor még jó is lenne. Esetleg le is lehetne ülni a buszon, ami szintén nem jár óránként. Se busz, se vonat nem jó. Pedig nyilván olcsóbb a bérlet, mint egy autót fenntartani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem ma már semmi.
Van P+R és hasonló lehetőség, van közösségi roller-canga, BKV, gyaloglási-futási-saját cangás lehetőség, így tényleg mi a túróért kell 0,5 km.-t is megtenni autóval?
A zembereket nem lehet arra kötelezni még ilyen üzemanyagárak mellett sem, hogy ne/kevesebbet autózzanak, mert sokak szerint: "Nekem az jár".
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
14. Mondjuk külső részre. Kisvárosban nincs távolság. Lehet biciklit tartani és azzal tekerni a parkoló és a lakóhely között vagy hazasétálni.
18.Nekem pl. ez a 4. munkahelyem. Költöztem volna 4-szer? Gyerekkel? Másik ovi, másik suli mindig? Férjnek is másik meló? Gondolkodsz te? Nem egyszerűbb 1 embernek autózni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!