Ti hogyan viselnétek el egy olyan okostojás (férfi) ügyfelet aki állandóan pofázik, be nem áll a szája, és mellette még viccesnek hiszi magát?
Autókkal foglalkozom, legszívesebben már elküldtem volna a halál f*%#&@-ra ma is, holott csak 10 percig kellett hallgatnom az idióta f-ságait
Ti dolgoznátok ilyen ügyfélnek?
Ha igen, akkor mennyivel drágábban?
Őszintén szólva, ha valakit egyáltalán nem tudok elviselni, ha lehet, nem vállalom el.
Van annyi munkám, hogy ne fanyalodjak erre szerencsére.
Ha mégis kénytelen vagyok ezt elviselni, mert annyira kell a pénz, akkor gyakorlom a türelmet, kedvességet és a szeretetett. Mivel mellékesen ez is az életcélom…
Amügy meg a pasi csak figyelmet akar. Ha jófej vagy és kipihent, add meg neki. De nem kötelező ezzel azonosulnod. Nem kell az igazadat érvényesítened, vagy azt, amiben te hiszel. Mert végeredményben nem tökmind1 mit gondol? Nem vagy Krisztus, hogy megváltsd. Bár dícséretes, hogy ennyire szivedre veszed a dolgait hogy érzelmi kilengést tud okozni. ;))
Örülj, amíg vannak ügyfeleid. Inkább legyen okostojás és "vicces" mint egy bunkó állat.
Aki emberekkel dolgozik, az ehhez hozzá van szokva. Nem minden ügyfél szimpatikus. Nem is kell annak lennie. Nem barátokat keresünk munka közben, hanem dolgozunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!