Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Közszférában dolgozók, hogyan...

Közszférában dolgozók, hogyan kezelitek a "nehéz" ügyfeleket?

Figyelt kérdés
Nekem minden napra jut valaki, aki után legszívesebben visszaadnám a diplomámat, és elmennék remetének valahová... Tényleg mindent el kell tűrni? Annyiszor beszélnek bunkón, személyeskedőn, a diplomatikus hárítás lepereg, vagy azzal jön, hogy panaszt tesz, mert mit képzelek én, hogy arra kérem, hogy válogassa meg a szavait...
2018. márc. 18. 10:42
 1/4 anonim ***** válasza:
56%

Nekem is minden napra jut valami, valaki, aki miatt legszívesebben bevonulnék kolostorba, vagy inkább egy barlangba jó messze az emberiségtől, jó néhány kutyával.

A főnököm sem a legjobb és a munkatársak közt is vannak genyók.

Nem minden ügyfelet lehet kezelni, vannak olyanok, akiknek ha mondok valamit, még azért is az ellenkezőjét teszik, a főnök nekem üvölti le a fejem, hogy alkalmatlan vagyok és kirúg. Rajta, szívességet tesz nekem.

2018. márc. 18. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
56%

Voltam köztisztviselő, most járművezető vagyok a közutálatnak örvendő cégnél.

Sokszor minősíthetetlenül beszélnek az emberrel, sajnos ilyen neveletlen a többség. Ahol tudják, ott élik ki magukat.

Persze, ők oktatnak ki téged :) Ez a vicc az egészben. De csak azért mert tudják, hogy nem szólhatsz vissza.

Igen, mindent el kell tűrni mert ha visszaszólsz, kirúgnak. Sajnos minket nem véd meg senki, és ezt vállaltuk. Akkor is minket vesznek elő ha igazunk volt.

Csinálnék egy "akasztják a hóhért" napot, amikor mi, frontemberek készítünk mobilos felvételeket a kiszolgálandó emberekről (persze az engedélyük nélkül, ahogy ők is szokták) és a viselkedésükről, és nap végén összevágnám a "legjobbakat". Jó kis mozi lenne, azt hiszem.

2018. márc. 18. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Hát, ha valakinek van egy jóféle vitakultúrája akkor tudja irányítani az ilyen helyzeteket, ha viszont ez nincs, ami láthatólag neked sincs, akkor a legjobb válasz szerintem erre az, ha meg se jegyzed a dolgokat. Megteszed ami tőled telhető, a gyűlölködő pofázást meg megpróbálod minél jobban átereszteni magadon. Szabadidődben pedig tanulj, és lépj le minél előbb, ha nehezen viseled így is.
2018. márc. 18. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

A "nehéz" kötekedős ügyfeleket sokszor a kollégáidnak köszönheted, mert sajnos sokszor úgy beszélnek az emberrel mint a kutyával,akár telefonon, akár személyesen, főleg mikor időpontra megy az ember és várnia kell fél órát munkaidejében, hogy el tudjon bármit intézni.

Mondjuk én emberien állok az ügyintézőkhöz, mert tudom milyen emberekkel dolgozni, és sok a fárasztó ember. Amúgy sokszor az emberi figyelmetlenség és butaság miatt jutnak ide beszélgetések, mert a drága ügyfél cseszik elolvasni amit kapott, az ügyintézőnek meg van normája, hogy egy emberrel max 2-3 percet foglalkozhat.

2018. márc. 18. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!