Miért van szükség híres reklámozókra egy termékhez? (insta celebek pl)
Figyelt kérdés
Mármint, tényleg valaki képes azért megvenni valamit, mert mondjuk látta egy modellen a TV-ben, vagy az Instagramon?
Hiszen ezek csak fizetett reklámok, nyilvánvaló, hogy pl Palvin Barbi nem L´oreal rúzst használ a mindennapokban, és Claudia Schiffer sem Schwarzkopf sampont. Csak reklámozzák, mert fizetnek nekik érte.
Nekem mondjuk nincs TV-m, kozmetikumot pedig általában az alapján veszek, amiről jó vélemények vannak neten, nem fizetett modellek és bloggerek, hanem hétköznapi nők értékelései alapján (van ilyen blog).
Ennyire hat a marketing, hogy valaki megveszi a legújabb Iphone-t, ruhát, sminket, akármit, csak mert valaki olyan reklámozza, aki számára szimpatikus?
De hisz az csak reklám
2017. okt. 2. 12:47
1/1 anonim válasza:
Igen, ennyire hat, mert rengeteg megvezethető ember van. Van, aki elhiszi, amit lát, és ha a kedvenc sztárja reklámozza, akkor meg hajjajj... plusz főleg ha ilyen rúzs, pirosító dolog van, elég ha felrak pár Insta posztot, amin az adott rúzs van rajta... persze agyonretusálva, tónusjavítva, alatta egy drága márka ajakceruzájával, fénytrükkökkel... XY meg azt látja, hogy hú, de jól néz ki az a rúzs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!