Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » A hotelekben mi ez a hozzáállá...

A hotelekben mi ez a hozzáállás sok magyartól?

Figyelt kérdés
Komolyan eddig csak magyartól tapasztaltam, pedig folyékonyan beszélek németül, angolul, hogy szinte képesek elrontani a nyaralásunkat azzal, hogy semmi se jó! Hogy bárhol külföldön vagy 5* hotelben, hallgatni jobb róla hogy magyar vagy, mert gáz amit sokan csinálnak. Köszönni nem tudnak, vagy az őrjöngő gyerekre rászólni, de királyi fogadtatást várnak egy 3* arab hotelben is. És még sorolhatnám...múltkor már az idegenvezetőt sajnáltam, akinek vergődtek, hogy hideg van, meleg van, kaja csíp stb...
2017. jún. 6. 07:23
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
35%
Ha én egész évben parizert eszek meg krumplit és élére állítom a forintot miközben agyonmelózom magam hogy legyen egy-két hét nyaralása a családnak,akkor ott maximális hiba nélküli ellátást kérek és igenis kikérem magamnak ha ezt nem biztosítják. Főleg ha a leírásban ,képekben az szerepel ,hogy minden oké, szép az egész, és minden rendben van ,aztán ami ott fogad az nem fedi azt amit ígérnek.Akkor bizony zengeni fog az adott szálloda és tőlem kihívhatják a rendőrséget is nem érdekel, sőt be is fogom perelni az utazási irodát ahogy ezt már meg is tettem és szerencsére csődbe is ment ,mondjuk nem a per miatt ,de megérdemelték! Szóval a hotelek meg az utazási irodák no meg a személyzet is magába nézhetne,hogy miért kérnek és mennyi pénzt!
2017. jún. 10. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
100%
Többiekkel egyetértve írom, hogy sajnos ez így van román turistákkal is. Ennek az egyik oka az, hogy pl. cégvezetők (akik éppen nyaralnak) hozzá vannak szokva ahhoz, hogy kevés pénzért mindenki ugrik náluk a cégben, főleg a huszonévesek. Ha pedig a nyaralók alkalmazottak, akkor valahogy úgy vannak vele, hogy ők is mindig ugráltatva vannak, így nyaraláskor ez számukra az egyik örömforrás, hogy ők is ezt tehetik, főleg ha műveletlenek és bunkók is ugyanakkor.
2017. jún. 10. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 A kérdező kommentje:
21.- Természetesen arrol van szó, mikor ok nélkül háborog a kedves vendég
2017. jún. 10. 14:16
 24/24 anonim ***** válasza:
de azért annyi igazság van ebben, hogy oké, a magyar alapból bunkó stb, ezt nem kell nagyon bizonygatni, viszont, az is tény h igen sokszor a meghirdetett utazás a szállodáról mutatott képek minimálisan sem egyeznek a valósággal. így aztán persze h háborog a vendég, most ez magyarságtól függetlenül, színtiszta csalás (bár ugye sok iroda cselez azzal, hogy aztán a prospektus alján nagyon kis betűvel oda írják, hogy "a képek csak illusztrációk", na de akkor kérdezem én naivan, nem lehetne a valós körülményekről képeket betenni? most ez olyan, mintha én kinézek magamnak a neten egy autót, gyönyörű állapotban van a képek alapján, tényleg megkímélt, szép darab, aztán oda megyek és mutatnak nekem egy törött roncsot. most nem? a kép csak illusztráció és ez így rendben?
2017. jún. 11. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!