Vendéglátósok! Hogyan kezelitek a "helyükön" az ezerféle embert a munkátok során?
Tisztelettel, de mégis határozottan. A vevő az első, de nem ő az isten. Ha árut pakolok éppen, de bejön az üzletbe egy vevő, otthagyom az árut, és a vevővel foglalkozom, ameddig igényli és szükséges. Ellenben ha blokk nélkül akar visszacserélni egy terméket, akkor elmondom neki, hogy nagyon sajnálom a helyzetet, de blokk nélkül én semmit nem tudok tenni az ügy érdekében.
Nagyon sok a hülye, nagyon sokan rendetlenek, és teljesen máshova teszik atermékeket ahonnan elvették. Vannak akik bunkók, és meg sem várják, hogy végezzek a mondandómmal, csak elrohannak mellettem, viszont van rengeteg nagyon aranyos vásárlóm is. Ők azok, akikkel jókat lehet beszélgetni, érdeklődőek, ha valaki a napom fénypontja, még sutyiban kedvezményt is adok neki. Megéri kedvesnek lenni :)
Én annó nyugtatót szedtem. Nem nekem való a vendéglátás. Egy pár kollégámnak is volt egy értelmi színvonala, főleg bent a konyhán. Egész nap összezárva velük... És egész nap beszélgetni akarnak. Sokszor kikészültem, bementem a wc-be sírni. Aztán egyszer nem engedtem az egyik r_bancnak hogy úgy beszéljen velem mint egy kutyával, visszaszólogattam, majdnem verekedésig fajult a helyzet, fogtam magam átöltöztem és elhúztam a p*csába.
De valószínüleg fogok még vendéglátásban dolgozni, van azért különbség a helyek között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!