Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Konfliktuskezelés vita a...

Konfliktuskezelés vita a hétköznapi életben? Lehet ezt tanulni? Hogy higgadtan határozottan tudjam kezelni? Te hogy kezeled a lent leírtakat?

Figyelt kérdés
Egyre többet keveredek olyan szituba amikor egy buta ember megpróbál elnyomni annak ellenére hogy nincs igaza! Gondolok itt egy bolti vásárlásra nem megfelelő hibás termék, Nem jól ad vissza a pénztáros, Miért parkolok ott ahol neki nem tetszik mert ő nem tud oda parkolni holott nem bérelt parkoló, Okmányirodában a hozzá nem értő ember el akar küldeni hogy nem lehet megoldani a papírmunkát Stb-stb!!! Csupa olyan szitu ahol ha nem áll a sarkára az ember akkor "eltaposnak" és én szívok mert le tudnak rázni! De ezt nem hagyhatom Mindig felveszem a vitát és próbálok apait anyait beleadni határozottan a hangomat kicsit felemelve és nem bunkó alpári tahó szintre lemenni. Szokott sikerülni de a vita elején érezhetően hallhatóan megremeg a hangom és láthatóan ideges vagyok közepén nagyjából összeszedem magam és a végére jönnék bele igazán. Hogyan lehet ezt fejleszteni? Nagy szükségét érezném ezen képesség fejlesztésének mert ha nem vagyok észnél simán lenyomnak holott én sose vagyok bunkó. Vélemények tapasztalatok?
2016. szept. 21. 23:26
 1/6 anonim ***** válasza:
gyakorlás kérdése
2016. szept. 21. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Lehet, asszertivitas a neve ennek, sok leirast, konyvet talalsz rola neten.
2016. szept. 21. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Van erre egy mondás "nem tudod logikával kihúzni magad egy vitából olyan ember ellen aki logika nélkül ment bele".

Amúgy egy ismerősöm mikor boltban dolgozott mondta hogy a legtöbb ilyen kötözködő barom nem azért csinálja mert zavarja hanem mert ők akarják a konfliktust, ők jól érzik magukat ha másokba belerúghatnak. Maradj nyugodt, ne add meg nekik amit akarnak, ha felhúznak nyertek, inkább legyél vigyorogva pofátlan.

Az okmányirodással tényleg viszont csak az működik ha szépen. lassan elmagyarázod, akár többször is az igazad, a legjobb mikor elküld valahova, ott meg azt mondják menj xy-hoz (aki küldött) és ekkor lehet bevágni minden ügyintéző gyűlölt válaszát "igen, onnan jövök".

2016. szept. 22. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Igen lehet.

Ennek is tanítója vagyok.


1. mondatodra, befejezem vele a kapcsolatot.

1-2 helyzetnél szimpla ténymagyarázat kell, majd otthagyni.

"ahol ha nem áll a sarkára"

Ésszerű tehát, sarkadra kell állni.

"Mindig felveszem a vitát"

Ez jó. Ha nem tartható vita keretein belül, akkor hagyd ott a másik felet.

Ne legyél ideges. Ha ideges vagy, te sem tudsz vita keretein belül maradni.

Nincs értelme idegesnek lenni egyáltalán egyébként.

Gondolkodással, gondolataid irányításával lehet magad kontrollálni, miután tudatába esel állapotodnak, ami nálad könnyű.

Írj rám és tanítalak.

2016. szept. 22. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Kerüld a konfliktusokat!
2016. okt. 24. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Nagyon jó a kérdés! Én is épp erre a kérdésre keresem a választ. Sajnos az élete során az ember rendszeresen ilyen helyzetekbe kerül. És valóban ha nem állsz a sarkadra le sem szarnak. Tudna valaki ilyen kommunikációs tréninget vagy könyveket ajánlani?
2016. nov. 15. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!