Online apróhirdetés, adás-vétel: mi ez a kettős mérce?
Az internetnek hála veszek és eladok, akár naponta többször. Ennek köszönhetően sok tapasztalatot gyűjtöttem, vevőként:
-érezzem magam megtisztelve, hogy egyáltalán foglalkoznak velem
-várjak csak türelmesen, amíg a tisztelt eladó heti egyszer elolvassa az üzeneteit
-menjek csak el a termékért, hogy a kapun se kelljen kilépnie az eladónak
-próbagarancia eszembe se jusson
-mindenki "fontos ember", rohan, elérhetetlen, külföldön van
-rossz fényképek
-hiányos vagy semmilyen adatok
-a termékek irreálisan drágák
-telefonos elérhetőség? Minek az neked?
-információ és kommunikáció teljes hiánya
Eladóként:
-érezzem magam rendkívül megtisztelve, hogy egyáltalán keresnek
-legyek elérhető munkanapokon délelőtt és vasárnap hajnalban egyaránt
-álljak útra készen és csettintésre azonnal ugorjak
-ne csak garanciát, de teljes körű helpdesk-szolgáltatást is nyújtsak
-vigyem el a terméket az ország másik végébe, vagy küldjem el ingyen
-engedjek még valamennyit az ár feléből
-információ és kommunikáció teljes hiánya
-áron alul sem vesz meg senki semmit.
Akkor hogy is van ez? Minél bunkóbb valaki, minél inkább a feljebb leírtakra hasonlít a hozzáállása, annál sikeresebb eladó lesz?
A 10. válaszolónak további jó szórakozást kívánok, pont az ilyen és hasonló esetekre gondoltam :) Látom, hogy tudna még mit mesélni, jobb sajnos nem lesz a helyzet.
Az ingatlanosokkal nem lenne bajom, ha figyelembe vennék az "ingatlanosok ne keressenek" és hasonló kéréseket. Kifejezetten sértő, ha tudom, mit akarok, mégis nyomulnak és próbálnak győzködni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!