Bennetek is lenne valami égő érzés? Ciki?
Egyszer a Tesco-t bejelentettem a fogyasztóvédelmin, mert rossz kolbàszt adtak, amiben megàllapitották, hogy tényleg rossz volt. Ez volt két éve.
Holnap megint megyek bejelenteni egy embert ,mert rossz fèle fajta húst szokott árulni. Kozben tegnap volt egy èszrevètelem egy vendéglátó helyiségben kajával kapcsolatban úgyhogy megyek oda ahol egyszer voltam és tuti ,hogy ugyan ahhoz az emberhez. Szóval két legyet egy csapàsra. Két ugyet jelentek egyszerre.
Viszont van egy kis égő érzés bennem, hogy nem fogja azt mondani a fogyasztóvédelmis, hogy "maga mindig ide jár" meg ilyesmi. Ráadásul most két pácienst is jelentek. Nem fogja azt hinni, hogy ez a hobbim? Mert amugy nem szívesen megyek de, ha valahol az élelmiszer láncban hibát találok úgy gondolom magamban ,hogy azt jelentenem kell, ezzel megakadályozva ,hogy más esetleg aki nem veszi észre a termék hibát, nehogy mondjuk megbetegedjen.
Szerintetek ciki megint menni? Ti hogy volnàtok ezzel?
Jo ok szabadidod van,ha raersz jelentgetni.
En aszondom,csak barom vagy.
Egyáltalán nem ciki, ez a megfelelő magatartás. Az ország azért tart ott ahol, mert mások nem így gondolkodnak.
Én egyszer egy cipőt vettem jó sok pénzért egy multi ruhaboltban és amikor visszavittem két hónap után mert kiszakadt a sarka, el akarták küldeni bevizsgáltatni egy eléggé korrupt céghez (megvan már a híre a neten), én meg azt kértem, hogy a Kermihez küldjék.
Azt mondták, hogy nem küldik és leszarják a Kermis véleményt, nem kötelesek elfogadni. Úgyhogy vagy odaadom a cipőt nekik, vagy viszontlátásra. Beleírtam a panaszkönyvbe, a boltvezető szájalt nekem, azt is beleírtam és megfenyegettem, hogy ha még egyet szól, akkor az is bekerül. Kussban maradt, kitöltöttük amit kell és egy hónap múlva jött a levél, hogy elnézést kérnek, remélik, hogy máskor is fogok menni oda vásárolni (lol nem) és természetesen elfogadják a Kermis szakvéleményt is, csak akkor saját költségen kell bevizsgáltatnom.
Ègő èrzès benned?
Hüvelygombád van?
A hivatalos út az ez. De,ha szólsz előtte a tulajnak, hogy figyelj baj van a kajával, és ha még neki áll feljebb, akkor irány a hivatal. Egyébként nem feltételezem róla, hogy saját maga ellensége. Fontos, hogy Én mint vásárló elégedett legyek.
Én inkább közvetítés nélkül oldanám meg első körben.
az igazán korrekt magatartás az lenne,ha ahhoz mennél oda akitől vetted,ő bocsánatot kérne,plusz fizetne kártérítést,ha ezt nem teljesíti akkor testi fenyítésben részesítem.
az én véleményem az,hogy két ember ügyébe csicskaság belekeverni egy harmadikat aki intézkedik helyettem.
de!!!
mivel itt egy külföldi multiról van szó,akik lapátolják kifelé azt a kevés lóvét az országból,nem visszaforgatva a hasznot itthon,komoly károkat okozva ezzel a magyar gazdaságnak miközben sza-rét húgyét dolgoztatják az embereket,ezért mindenképpen a feljelentés mellett állok ezért nyugodt szívvel menj be és jelentsd.
te leszel a magyar multi ellenes megtorló:)
Ezt is te írtad, ugye?
http://www.gyakorikerdesek.hu/etelek-italok__elelmiszerek__6..
Ha hiszik, ha nem, tényleg ez a hobbid lassan...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!