A média miért rontsa el a gyerekek erkölcsi fejlődését?
Éjjel-Nappal Budapest és hasonló műsorok. És az a szlogen, hogy: Tanuljon meg minden gyerek úszni! A műsort (és ruhát) támogatta a Roland Divatház! A Roland Divatház!! Érted!
Minden fiatalon már olyan sapkát látok, mint az éjjel-nappal Budapest műsorban. A sapka vége hátra hajlik és be van gyűrve. Meg a T.E.S.C.O-ban is, a modern és trendi gyerek divatos ruhák.
Turkálókban is ugyanezek a ruhák vannak már, tehát nem kell értük kidobni 20 ezer forintot sem.
Minden fiatal úgy viselkedik és úgy megy mint a páva manőkenek.
#1 vagyok.
Azt hiszem, Ti nem értitek a szarkazmust.
#1
Felejtsétek el; kösz a törlést!
A lényeg: A média reklámoztatja a multi cégek termékeit, minél "trendibben", a fiatalok nyelvéhez igazítva. Ami megváltoztatja a fiatalok erkölcsi értékét. Mindegyik manökennek képzeli magát, és minimum egy 100 ezer forintos laptop a kezdet.
A média meg álszenteskedik, mintha ők erről nem tehetnének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!