Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Szoktatok negatív értékeléseke...

Szoktatok negatív értékeléseket írni, ha elégedetlenek vagytok egy hellyel, szolgáltatással?

Figyelt kérdés

tegnapelőtt 15:47
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Max akkor ha tényleg nagyon gáz a helyzet. Ha nagyon bunkók, vagy át akarnak verni.
tegnapelőtt 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Építőiparban dolgozom, megesett, hogy ajánlatkérésre elég agresszívan válaszoltak telefonban. Később beszéltem az ügyvezetővel, aki szóvá tette, hogy mostanában nem kértünk tőle ajánlatot, pedig régen jó kapcsolat volt. Megmondtam neki, hogy nem véletlen, mert rettentő tiszteletlenül beszéltek velem.
tegnapelőtt 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

Hozzátenném, én nem szeretem a "teátrális" viselkedést sem. Ismerek például olyan lányt (ügyvéd) aki például rettentő felháborodottan posztolt mindenhova, mert megbüntették 50 ezerre tilosban parkolásért.


Olyan területre állt, ami BKK üzemi terület, ezért szabálysértési bírságot kapott. Az érve kimerült abban, hogy "mindenki oda parkol" :D


Na ezt a fajta viselkedést rühellem.


Adott esetben ha tehetem, nem kürtölöm világgá az elégedetlenségemet, hanem célirányosan írok panaszlevelet az adott cégnek, boltnak stb.

tegnapelőtt 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy érdekes, hogy ennyire nem akar senki konfrontálódni. Pedig ha vállalhatatlan a helyzet, azt valahogyan rendezni kell. Először szólunk ott a személyzetnek, ha nincs foganatja, minden további nélkül mehet egy guglis értékelés. Nem mindig lehet annyival elintézni, hogy majd máskor nem megyünk oda vagy nem veszünk onnan máskor semmit. Csak érezzék nyugodtan ők is a törődést. A rossz értékelésért úgysem fognak visszavágni. Ezért félni sem kell tőlük.
tegnapelőtt 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%
Nem szoktam minden kis apróságért billentyűzetet ragadni, csak akkor, ha tényleg minősíthetetlen volt a helyzet (pl egyszer egy penészes, mocskos, bogaras szállás, ahol a személyzet közölte, hogy az a szoba márpedig ki van takarítva és nincs más opció).
tegnapelőtt 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

10, ilyesmikért szoktam én is. Elvárja az ember, hogy legyen egy normális alapszintű kiszolgálás.


Pékség: például elmentem múltkor egy pékség mellett, megcsapott a finom péksüti illata. Bementem, vettem is, mire hazaértem már csont száraz lett... 1 órán belül :D


Természetesen ment is a negatív kritika.

tegnap 06:58
 17/20 anonim ***** válasza:

"Bementem, vettem is, mire hazaértem már csont száraz lett... 1 órán belül :D"


Bezártad a zacskó száját?

tegnap 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

Igen.

Gluténérzékeny vagyok, szóval nem ehetek akárhol.


Étterem kínált "garantáltan gluténmentes" ételeket. Szuper, odamegyünk, aztán ott közölték, hogy ja, közös a konyha - ami azt jelenti, hogy NINCS mentes étel.


Írtam rá az egycsillagot, mint a huzat, jelezve, hgoy nincsenek gm dolgok, ne menjen oda, aki érzékeny.

tegnap 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Ilyenkor érdemes a Facebook profiljára is írni, csak halkan megjegyzem! ;)

(A legjobb panaszkönyv!)

tegnap 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Ritkán. Viszonylag jól körüljárom a dolgokat mielőtt kiadok bármire is pénzt, így ritkán futok bele rossz szolgáltatásba/termékbe/ügyfélszolgálatba
tegnap 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!