Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért lehet egyre többször...

Miért lehet egyre többször olyat tapasztalni különféle szolgáltatásoknál (pl. boltok, éttermek stb.), mintha elfelejtették volna az ott dolgozók, hogy ők vannak értünk, és nem fordítva?

Figyelt kérdés

szept. 27. 14:51
1 2
 1/13 Fragments of Fantasy ***** válasza:
51%

Miben nyilvánulnak meg ezek a tapasztalatok amiért erre a következtetésre jutottál?


Én is járok pár helyre azért és nem tapasztalom azt amiről írsz. Bár nem ártott volna ha alapból kifejted, mert ez így csak egy üres állítás..

szept. 27. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
44%
Ezt én is észrevettem, rendesen akkor lepődök már meg, ha jófejek!:D És nem várom, hogy körbe ugráljanak, még egy mosolyt se, csak egy normális köszönést, de sokszor még az se megy. Nem hiszem, hogy velem lenne a probléma, mert normális vagyok és végülis megértő is, mert kereskedelemben dolgozom (ezért is tudom, mennyire nehéz az emberekkel sokszor, de könyörgöm ne azokon vezessük már le, akik nekünk nem ártottak.:D)
szept. 27. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
50%

Mert az emberekből kivertek mindennemű empátiát, az alacsony bérek és infláció miatt nehéz a megélhetőség, a lakhatás, a boldogulás, ezért rengeteg ember egy agyhalott szintén csak úgy van, sokan el vannal keseredve, a körülmények miatt gyűlölködve és irigykedve élnek, miközben van egy olyan réteg amely gátlástalanul és látványosan gazdagodik (kösz fidesz). A 20 éve tartó felelőtlen politikai szégyen idáig süllyesztette a társadalmat. A bolti dolgozó/vendéglátós meg általában nem az anyagilag és életkörülményileg jobban szituált rétegből származik, szóval rajtuk, mivel emberekkel dolgoznak, igencsak kijön.

Én úgy látom azért, legalábbis ezt tapasztaltam, hogy az elmúlt 1-2 évben kicsit jobb lett a helyzet ami az ilyen dolgozók hozzáállását illeti.

szept. 27. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
46%

Mennyi megkeseredett nyomi :D

Én sem tapasztalom ezt.

szept. 27. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
42%
Sajnos én is egyre többször tapasztalom ezt. Sok eladónak igencsak nagy a pofája, királyoknak meg királynőknek érzik magukat, a vásárlókat meg egyenesen lenézik. Épp egyik nap a dohányboltban egy 20 dekás, nyüzge, 15-nek kinéző kiscsaj olyan stílust nyomott le velem, hogy legszívesebben kihúztam volna a pult mögül. Nagy szerencsére azért még akadnak - mégha ritkán is - nagyon kedves, segítőkész eladók is, akik ember számba veszik a vevőt, és akik nem azt az érzést keltik hogy “uh, már megint ez van”.
szept. 27. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
80%

Én dolgoztam kereskedelembe a kedves normális embereket mindig szerettem kiszolgálni, segíteni nekik, de néha voltak olyan ocsotrányos tapló semmirekellő söpredékek, akik nálam a "hátravinni, agyonlőni" kategória volt.


Ennek ellenére mindig igyekeztem türtőztetni magam, de mikor 30 forint reklamáción verte a nyálát egy öreg tata, akkor csak flegmán elküldtem a vevőszolgálatra, hogy ott kezelik a panaszát és otthagytam.


Egyébként én is sokszor szembesülök ezzel, hogy néha ezek a dolgozók olyan viselkedést engednek meg ami már nagyon nem ok, míg láttam a másik oldalt is, így valahol megértem a frusztrációjukat.


A kérdésre válaszolva, hol érdekli a dolgozót, amíg bemehet dolgozni?

Leflegmáz egy vevőt, úgy is bejön utána 100 másik ott hagyni a pénzét, vagy ha bezár a bolt, bepanaszolják, kirúgják, olyan szar melót bármikor talál újra. Mi vesztenivalója?

szept. 27. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
40%
3as vagyok, hozzátenném még, hogy azért ők is szoktak igencsak gyakran olyan idiótákkal találkozni hogy csak na, ez nyilván ront a hozzáállásukon.
szept. 27. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
0%
A kérdező csúnyákat ír nekem Privát üzenetben!
szept. 27. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
0%

Mert akik ilyen helyekre járnak ott élik ki azt amit ők kapnak a munkahelyükön.

Néha hallani, hogy olyan bunkón beszélnek/viselkednek velük, hogy hihetetlen és csóriknak tűrniük kell…. Néha ember számba se veszik őket.

Oké “belőled él” de a főnöke él belőled leginkább, nem abból a 2-500ft-ból amit hagysz neki borravalónak, ha eltűrt mindent amit kapott tőled. Te 500 forintért tűrnéd, hogy úgy viselkednek veled mind a kutyával? Na ugye hogy nem…

szept. 27. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
20%

Én azt tapasztalom, hogy csak azok háborodnak fel azon, hogy a sozlgáltatók nem nyalják a talpukat, akik azt hiszik, hogy a boltos azért van, hogy csicskáztassuk.


Eleve a hozzáállás: "ők vannak értünk". Pardon? Nem. Ők nyújtanak egy szolgáltatást, pl lecsippantják a vásárolt termékeket és segítik a fizetést a pénztárnál. Vagy kiadják a kért terméket a pult mögül. Nem azért vannak, hgoy te barátokat találj.


Sokan szarul idézik a híres mondást, miszeirnt "a vevőnek mindig igaza van". Ugyanis a teljes mondás úgy szól: "A vevőnek mindig igaza van ízlés dolgában.". Tehát ha te venni akarsz egy hosszában csíkós öltönynadrágot és egy keresztbe csíkós zakót hozzá, szíved joga. Ha visoznt csapolt sört kérsz a szabótól, nyugodtan elküldhet az anyádba.

szept. 27. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!