Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért hiszik azt egyes emberek...

Miért hiszik azt egyes emberek, hogy nekik szabad beszólogatni?

Figyelt kérdés

Nem értem ezt ebben az országban!


Egyes emberek miért hiszik azt, hogy ők csak úgy beszólogathatnak ok nélkül! Az emberek munkát tesznek bizonyos dolgokba, egyesek még úgy leszólják, hogy csak na.


Ezt annak okán írom, miszerint tegnap bejött egy vendég és azt állította, hogy lassúak vagyunk. Én meg mondtam neki: ha nem tetszik valami nem kell ide jönni!


Elképesztő mennyi buta ember van !



aug. 12. 06:39
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
27%

Ja, és az érv csak annyi, hogy ő a fizető vengéd. Ez nem érv.

Akinek csak pénze van és azt hiszi, hogy azzal minden az övé, na ő az igazi szegény. A pénzét nem temetik mellé, nem úgy állják körbe a sírját, hogy szegény, de kár érte, milyen sok pénze volt. Hanem a személyiségére emlékeznek.

aug. 12. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
74%
Ez nem hit kérdése. Egyszerűen szabad. Nyilván aztán feljelentheted őket becsületsértésért és hasonlók, szóval ha nagyon zavar, csinálj felvételt.
aug. 12. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
71%

#11

Aki emberekkel foglalkozik az tanulja meg kezelni a helyzeteket. Aki erre nem képes, az ne dolgozzon ilyen helyen. A kérdező is olyan munkahelyen dolgozik, ahol ő azért kapja a fizetést, mert az emberek befáradnak oda és őket kell kiszolgálni.


De igenis érv, hogy ő a fizető vendég. Ha ő nincs, tehát nincs fizető vendég, akkor az adott munkahely se létezhetne.

aug. 12. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
20%

Nem, nem érv.

Igenis mindenki álljon ki magáért, aki a sértegetést jogtalannak érzi. Nem kell eltűrni egyáltalán. Egyszerűen nem igaz, amit mondasz. Mindenki ember. Csak van, aki nagyobbnak látja magát a tükörben, mint amilyen valójában.

Ha viszont nincs kiszolgálószemélyzet, mert ugye mindent le kell nyelni a kedves fizetővendégnek, akkor a kedves vendég kávézhat otthon nyugodtan.

aug. 12. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
27%
És ez is egy nagyon jó kezelési mód, amit tett a kérdező. Biztosan nem első alkalom volt.
aug. 12. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
87%

#14-15


Egy kulturált, intelligens ember így válaszolt volna vissza: Kedves Hölgyem/Uram! Mi mindent megteszünk azért, hogy Önt minél előbb kiszolgáljuk. Kérem türelmét, hisz látja, hogy milyen sokan vannak.


Ennyi. A kérdező nem egy intelligens ember, csak egy hisztis kisgyerek, aki nem tudja, hogyan kell viselkedni.

aug. 12. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
21%

Ugye tudod, hogy az asszeriv kommunikáció csak két motivált fél között lehetséges? Dehogy tudod.

Akkor nem írnál ilyet.

Így nincs is értelme tovább fáradoznom. Itt tartasz még, ezen a szinten.

aug. 12. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
48%
Nagyon jó témát adtál amúgy. Fent lesz tiktokon.
aug. 12. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
80%

#17


Ne magadból indulj ki! De ha neked ilyen alacsony a szinted, hogy egyetértesz a kérdezővel, akkor ámen. Én ettől magasabb szinten vagyok.

Sőt, attól, hogy valaki pl. paraszt, nekem nem kötelező ugyanúgy viselkednem. Ettől vagyok én különb és másabb, mint ő. :)

Egyébként pedig az teljesen helyénvaló közlés, hogy a vendég elmondja, hogy lassú volt a felszolgálás. Ezt mégis hogyan kéne közölnie másképpen, hogy a drága felszolgáló ne sértődjön meg?

aug. 12. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó!


Hát például, úgy hogy elnézést, de sietek lenne szíves utána nézni a rendelésemnek ?


Vagy szeretném önöket megkérni, hogy legyenek szívesek odafigyelni a kiszolgálási időre!


De mivel te biztosan "magasabb" szinten vagy ezt úgy is tudtad, igaz ?

aug. 12. 10:11
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!