Ez normális eladói magatartás?
Figyelt kérdés
Csütörtök délután emailben érdeklődtem egy üzletben, hogy van e egy általam már korábban megvásárolt termékből jelenleg az üzletben, illetve egy másikból, a kettő közül személyesen szeretném eldönteni melyiket akarom megvenni péntek délután. Hangsúlyoztam messziről megyek biztosra kell tudnom. Megnyugtattak van, menjek nyugodtan.
60 kilómetert utaztam A SEMMIRE, ugyanis ott derült ki, hogy egyikből sincs... Azon gondolkoztam sírva fakadjak vagy megtépjem az eladó csajt amiért így átb@szott,mert a vérvörös fején láttam, hogy csak random írt egy viszontválaszt b@szott megnézni a raktárkészletet. Miért kell ilyen aljas módon kib@szni a másikkal, szórakozni a pénzével, idejével?
Tudom a kérdés költői...
2024. febr. 10. 12:38
11/11 anonim válasza:
Ezért mondtam én a telefonba anno boltos koromban mindenre azt, hogy nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!