Mi a pszichológiai magyarázata ennek a két facebook posztra írt kommentáradatnak?
Első posztnál egy kuplung szerkezeti felépítése van kiposztolva amire mint a birkák - már már ijesztő módon - mindenki céltalanul bekommenteli, hogy clutch assembly.
Érti valaki ennek az értelmét, de komolyan?
Második posztnál meg egy drámai szívszorító történetre kivétel nélkül az összes gyökér angolul bekommenteli, hogy "yummy" meg "delicious" (ízletes).
Most komolyan ennyire idióták, gonoszak és primitívek az emberek? A való életben is ilyenek vagy csak az online tér hozza ki mindenkiből az állatot? Mi ezeknek a pszichológiai magyarázata?
A második egy vegános poszt. A vegánellenesek kommentelhettek oda és röhögőfejecskezhették be.
Egész sok ember ért el az a poszt, 75 ezer reakció van rajta, lehet megosztották vegánellenes ("húsevő") csoportokban, ahol vagy mémnek tekintették, vagy nem és akkor direkt trollkodtak.
Elsőnél nyilván nem nézik a szöveget, csak a képet. Itt tart a közösségi média, ennyi időt szánnak emberek dolgokra.
A második meg egy geg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!