Eladók, pénztárosok, vevőszolgálatosok tényleg sok az ilyen vevő és ti hogy reagáltok ha ilyen a vevő és van hogy utána sirsz ha ilyen a vevő és igaz egyből kirugnak ha panaszt tesz az ilyen vevő?
Sok bunkó van, igen. Vevőszolgálaton mindig mosolyogni kell, alap, hogy kedves, szakszerű és profi vagy akkor is, ha egy tahó az ügyfél. Szegény kolléga nyilatkozta is, két hete folyamatosan dolgozott, elfáradt, ilyenkor már egyre nehezebb az önkontroll.
A telefonáló f.sz pedig önmagából csinált celeb f.szt, elsőre tudni lehetett, hogy nem egészen úgy történt minden, ahogy ő tálalta.
Én nem sajnálom a vevőszolgost. 23 évesen ne engedjen magának meg ilyeneket.
Különben meg tanulja meg, hogy a főnökei számára is azt jelenti az ilyen viselkedés, hogy nekik is bármikor beszólhat.
HR-es szempontból meg különösen kockázatos ilyen embert alkalmazni, mert nem csak hogy vásárlókat tarthat távol a jelenléte, de még a dolgozók között is generálhatja a viszályt, aztán meg magas lesz a fluktuáció.
Amúgy meg, csak nagyok lettek a tökei a hónap dolgozója cím miatt, nem a 2 hetes melótól fáradt el.
"ti hogy reagáltok ha ilyen a vevő és van hogy utána sirsz ha ilyen a vevő?"
Hát ő nem sírt, hanem lef.szozta...
Én 20 éve ügyfélszolizok, úgyhogy tökélyre fejlesztettem a képességem, hogy bárkit elküldjek úgy a *csába, mosolyogva, hogy alig várja hogy elindulhasson.
És igen. Tényleg sok a 🌳sz.
De ez azért túlment egy határon, írásba adni egy 🌳sz vevőnek, hogy ő 🌳sz... amatőr hiba.
20 év alatt láttam én már annyi mindent, és volt hogy egy kedves ügyfél után 20percet bőgtem a klotyón. De többnyire egy káve cigi mellett kipuffogjuk magunkat aztán csak röhögünk az ilyen 🌳szokon.
De pár nap alatt szállóige lett nálunk a callcenterben a telefonáló🌳sz kifejezés 😂
Nem ebben dolgozom, de hallottam mindkét oldalt, és túl van tolva mindkét részről. Ha a telefonálás miatt nem tudott érdemi kommunikációt folytatni az ügyintéző a pasival, akkor jelezhetett volna a mögötte állónak, hogy akkor ő következik. Kicsinyes, gyerekes volt a blokkon "lefütyizni". A pasinak meg médiacirkuszt nem kellett volna az egészből csinálni. De nekem mondjuk nem tetszik, hogy jön most szinte mindenki a bunkó vevőkkel, mintha eladók, ügyintézők között nem lennének azok, mindkét oldalon van normális, ill. tahó is. Egyébként meg sokszor tapasztaltam, hogy kisebb boltokban telefonál az eladó, miközben kiszolgál, vagy épp a dolgozók egymással trécselnek, vagy törzsvevővel. Nem szoktam szóvá tenni, ha amúgy működik a kiszolgálás, és miután kimegyek a boltból, már eszemben sincs, hogy nem fordult felém maximális figyelemmel. Meglett a vásárolt cucc, ennyi a lényeg.
1-es: És ha a vevő is fáradt, rossz napja van, akkor ő is "fütyizzen"? Ez nem mentség, aki emberekkel dolgozik, legyen türelmesebb az átlagnál. Nem kell mindent szó nélkül benyelni, de van egy határ, amit ne lépjen át. Egyszer egy patikában egy idős néni hosszasan taglalta volna a műtéteit, miután már kiváltotta a gyógyszert, kis patika, egy patikus szolgált csak ki, álltunk, vártunk többen, a patikus megoldotta, udvariasan, de határozottan mondta a néninek, hogy ezekben ő már nem kompetens, beszéljen az orvosával, de neki ki kell szolgálnia a többi vevőt is. A néni elnézést kért, akkor vette észre, hogy feltartott mindenkit, és kiment. Senki nem "fütyizett" vagy @nyázott, így is meg lehetett oldani.
5: Már kiderült azóta, hogy nem a vásárló csinált médiacirkuszt a dologból:
"Mások azt is a vásárló szemére vetették, hogy a szerintük jelentéktelen sérelemből ügyet akart csinálni azzal, hogy a sajtóhoz fordult – valójában mi kerestük meg őt, hogy mondja el, mi történt, miután a saját Facebook-oldalán megosztotta a nem mindennapi blokkot." - rtl.hu
Inkább a vevőszolgos ült most rá a természetes blikk színvonalon pörgő médiacirkuszra.
Nem akarok bunkó lenni, de mondjuk a 4-es válasza is szépen megmutatja, hogy nem épp agysebészek dolgoznak ügyfélszolgálatokon meg hasonló helyeken. Roppant magas lehet a színvonal náluk is, a hsz-a is olyan, mint ha egy 12 éves gyerek írta volna.
A történetben szereplő ügyfélszolgálatos szintén rohadt okos volt. Mit gondolt, hogy nem lesz következménye?
A vásárló helyében sztem én is addig tepertem volna, míg ki nem rúgatom a francba.
Rohadt vicces ebben az országban, hogy rengeteg ügyfélszolgálatos/bolti eladó vérig van sértődve, mert lepra munkát kell végezni, és sokszor nem is azokon a vevőkön vezetik le, akik bunkók voltak velük.
Nekem vevőként mégis mi a bánat közöm van ahhoz, hogy Ügyfélszolgálatos Jutka 2 hete dolgozik, mert képtelen elhelyezkedni normális munkahelyen?:D Tanulni kellett volna, nem puffogni cigizés közben meg kötekedni a nálul sokkal értelmesebb vevőkkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!