Otthagynátok a munkahelyetek, ha céges program vagy bármi más miatt repülésre köteleznének? Vannak akik most mennek ki majd külföldre egy kis időre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Talán azt kellene tudatosítanod magadban, hogy ha nem zuhansz le és el sem ütnek, akkor sem leszel örök életű.
Nem lehet egy életet végigremegni!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
7.
"a lezuhanást kevésbé tudom elfogadni, mint azt hogy elütnek."
Mi a különbség??
A vége ugyanaz, csak az egyik esetben függőlegesen, a másikban meg vízszintesen történt meg a dolog.
:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A Germanwings kapitányára gondolsz kérdező? Az volt pár éve. Erre vannak kitalálva a szigorú pszichológiai tesztek a pilótákra és a légiutaskísérőkre, hogy ne fordulhasson megegyszer ilyen. Amúgy azóta ha valamelyik pilóta kiszalad a mosdóba a légiutaskísérő veszi át a helyét, nem vezet csak beül az ülésbe, amíg a másik pilóta visszatér mert ezt a rendszert vezették be.
Én imádok repülni.
Ha esetleg le is zuhanna a repülőgép, egy pillanat alatt jönne a halál, nem éreznél semmit. Sokkal kíméletesebb, mint valamilyen betegségben meghalni, mert akkor még szenvedsz. Ha valami tényleg idióta szállna fel a gépre és olyan dolgot próbálna tenni, akkor rögtön lefogja a többi utas és a légiutaskísérők, a gép pedig azonnal leszáll a legközelebbi reptéren. A vészkijárat kinyitása sem olyan baromi egyszerű.
Egyszer hallgattam egy pilótát, a rádióban, és azt mondta hogy mindenre van egy b és c és d terv. Egyszerre nagyon sok olyan tényezőnek kell lennie amitől egy gép veszélybe kerülhet. A karbantartóktól ugyanezt hallottam, és a műszerekre is. Ha meghibásodik van helyette még legalább 5.
Ennyi erővel, bármi veszélyes lehet az emberre. Álmunkban akármikor meghalhatunk, bármikor a fejünkre dőlhet egy épület az utcán menve, de a szívünk is bármikor leállhat. Ha te félsz repülni, ne repülj, nem egyedi félelem. De más attól még szerethet repülni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nincs benne a munkaszerződésedben, akkor nem tud ilyenre kötelezni. Ha aláírtad, pl a külföldi kiküldetést, akkor is megtagadhatod.
Olyan nincs, hogy egy munkahely kötelez valamire, amit nem vállaltál el.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!