Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Eladóktól, szolgáltatóktól...

Eladóktól, szolgáltatóktól kérdezem: Milyen típusú "reklamálós" vásárlóitok, vendégeitek vannak, akikkel találkoztatok?

Figyelt kérdés
Úgy értem, hogy azok vannak többen, akik normálisan elmondják a kifogásaikat, megint mások taplók, harmadik ott is hibát talál, ahol nem kéne stb.
2022. jan. 5. 19:10
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Alapvetően a normálisak vannak többen. De az idióták sokkal feltűnőbbek, ezért inkább rájuk emlékszem.
2022. jan. 5. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
91%

Ugyan már nem vagyok eladó, de van pár maradandó emlékem:

-Xy terméket nem talál, elmondja milyen márka, milyen üveg. 3x elmondom, hogy rossz helyen van ( lidli terméket keresett az Aldiban) felajánlottam mást. Ebből az lett, hogy üzletvezetőt hivatott.

- Két idős hölgy kávé filtert keresett, majd miután közöltem, hogy mi nem tartunk kiakadtak, hogy akkor miért árulunk hozzá kávét(sima kávé amelyik bármelyik kávéfőzőbe jó)

- panaszkodott a kiírt árra és a magával hozott újságot mutogatta ami következő hétre szólt.

- probléma volt az "én németben élek, ott tartanak, itt miért nem tudnak?" dolog is.

-volt aki beleharapott az almába majd visszarakta, mondván nem elég édes

-egy fickó fagyasztott gyümit keresett akciós áron és nem akarta megérteni, hogy mert az egyik méretét akciósan adjuk nem adhatjuk olcsóbban a kisebbet is

Volt két emlékezetes kedves vásárló is:

A srác sűrített paradicsomot keresett, megmondtam, hogy merre van. Amikor arra mentem szegény még mindig ott állt és próbált rájönni, hogy milyenért küldték. Tök hálás volt, hogy segítettem választani.

Egy másik egy külföldi srác volt, angolul nem beszélt, én még magyaron kívül csak azt beszélek így maradt a mutogatás(telefon nem lehetett nálunk így a fordítót sem tudtam volna használni). Teljes activityt lenyomott nekem mire rájöttem, hogy panírmorzsát keres. Nagyon megörült, hogy sikerült megfejteni és oda vezettem, a végén még a "köszönöm" szóval is megbírkózott

2022. jan. 5. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Én csak egy autós történetet tudok, egy idős bácsi vett egy vadi új Suzuki Swiftet még 2000 körül.

Autózott vele, majd visszament a szervízbe, hogy kanyarban, zörög a hátulja.

A műhelyben meg felnyitották a csomagteret és volt benne egy üveg ásványvíz, amit a bácsi rakott bele, csak elfelejtette. 😄

2022. jan. 5. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Media Markt vevőszolgálat.


Egy fickó hoz egy betört kijelzős MP3 lejátszót, hogy ez garanciális hiba.

2022. jan. 5. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Egy idsig dolgoztam boltban, a reklamálások nagy része az volt, hogy miért nincs zárás előtt friss kenyér? miért nem sütünk? Rögtön pattanok tésztát gyúrni..

Fornetti ugyanez. Miért nem teszünk be egy adagot zárás előtt 5 perccel?

2022. jan. 5. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Én mekiben dolgoztam kasszában... az illető hozta a kuponfüzetet (nem tudom van-e még ilyen) rajta hogy 1500 forint 2 BigMac és üzletvezetőt kért, mert hogy a kupon = pénz is egyben, akkor az már ki is van fizetve

Szintén mekiben kér 2 Twistert meg egy Whooper menüt, és nem érti hogy rossz helyen van

2022. jan. 5. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Az egyik kedvenc reklamálós vásárlóm a "wc papíros csaj" volt.

Anno drogériában dolgoztam, bejött egyszer egy csaj az üzletbe, aki a következő szöveggel hozott vissza a boltba egy KIBONTOTT, hiányos, nagy csomag Wc papírt. (A 16 tekercsből már 4-et 5-öt elhasznált, a többit visszahozta szakadt, széttépett csomagolással.) Szó szerint idézem: "Kérem vissza a pénzem! Olyan kemény ez a papír, hogy véresre töri a seggem!" - így, mindenki előtt, hangosan kiabálva. :)

Egyébként Zewa termék volt, nem valami gagyi, tehát nem a termékkel volt gond, csak az ő királyi "seggének" nem felelt meg. Lehet, hogy előtte bárányfelhővel törölte otthon vagy én nem tudom. De nem is értem, mire gondolt? Hogy visszakapja a tönkretett termék árát?! Vagy hogy már a wc papírból is tesztert kéne kitennünk a sor végére és akkor ott helyben ki lehet próbálni?

A másik kedvenc típusom meg akik nem csak azt nem tudják, hogy milyen üzletben vannak éppen, hanem még azt sem, hogy melyik bolygón.

Odajön hozzám egy középkorú pasi, azt mondja:

-Melyik sorban találom a kerti létrát meg a permetezőgépet? (Egy drogéria üzletben! XD)

És akkor hiába mondtam neki hosszan, hogy ez egy drogéria, nem érti.

-Na jó, de akkor melyik sorban van?

-Nem árulunk kerti létrát, meg permetezőt.

-De miért nem?????

-(Pfffh, WTF?!) :DDD

Egy idő után, mikor már nem volt kedvem tovább magyarázkodni, mert láttam rajta, hogy teljesen más dimenzióban él mint mindenki más, hátraküldtem, hogy ott vannak az utolsó sorban a talicskák meg a traktor akkumulátorok mellett. És basszus, elment hátra megnézni!!! :DDD Jön vissza előre a kasszához, azt mondja:

-Nem találtam sehol...

-Hát, akkor sajnos elfogyott - mondom neki.

És morgolódva kiment az üzletből, hogy rosszkor jött, hamarabb kellett volna jönnie...

Hát, van ilyen. (Is. Meg még nagyon sokféle.) :D Aki kereskedelemben dolgozik vagy emberekkel foglalkozik, hajlamos azt gondolni magáról, hogy "Óóóóh, hát én már mindent láttam! XDDD". De ez nem igaz. MINDIG van valami új. :)

2022. jan. 6. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!