Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Egy bolti eladónak nem fáraszt...

Egy bolti eladónak nem fárasztó folyton minden embernek köszönni?

Figyelt kérdés

Elég sokat járok vásárolgatni, aztán ugye látom hogy minden embernek külön köszöngetnek "hello-szia" stb ÉS EGÉSZNAP, én még soha nem voltam bolti eladó, de ez nagyon durvának hangzik.


Valakinek ebben tapasztalata?


2021. febr. 22. 17:55
 1/8 anonim ***** válasza:
91%
Jó esetben olyan ember megy eladónak, akinek ez nem probléma, de tudjuk hogy sokan kényszerből csinálják.
2021. febr. 22. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Én anno igy megszoktam hogy vásárloként is volt hogy véletlen köszöntem a penztárossal egyutt az uj vevőnek:D a penztaros kapcsolt is hogy tuti elado vagyok en is :D


Amit elmondasz egy nap százszor az már ugy is jön hogy észre sem veszed magad :D

2021. febr. 22. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
*úgy megszoktam a köszöngetéseket eladóként anno
2021. febr. 22. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

2.vagyok

Amikor meg call centereztem és naponta százszor kellett bemutatkoznom, olyan is volt hogy postán csekkfeladásnál ia bemutatkoztam véletlen a jonapot kívanok után :D

2021. febr. 22. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Az ugyintezo meg nevetve mondta hogy örül hogy megismert :D
2021. febr. 22. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
79%
Eladóként az fárasztó nekem amikor 3.szor köszönök a vevőnek és még mindig nem jön rá hogy vissza kéne esetleg köszöni csak néz banbán
2021. febr. 22. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Voltam eladó és nem volt nehéz köszönni. Inkább az volt nehéz, hogy egész nap nem tudtam leülni néha, de ez más munkáknál is van így.
2021. febr. 23. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Bolti eladó vagyok, kb 1,5 éve dolgozom itt. Olyan bolt voltunk, ahol a pult mögül szolgáltuk ki a vásárlókat, legtöbbször a raktárból (építőanyag, miegymás...), akkor az volt a szokásunk, hogy mikor bejött valaki, akkor mindegyikünk felállt, vagy a vevő felé fordult és köszönt, illetve akihez a vevő fordult megkérdezte mit adhat (2-3 eladó volt mindig a pult mögött, várva a vevőket). Változtattunk a bolt formáján, sok dolgot önkiszolgáló részbe helyeztünk, és itt mostmár csak a köszönés van, illetve ha a pulthoz jönnek, akkor fizetésnél szólunk hozzá. Kivétel ha látjuk, hogy nem találnak valamit (általában várunk kb 10 másodpercet, miután megállt valahol és látni hogy keres valamit), ekkor odamegyünk és megkérdezzük mivel szolgálhatunk. Abszolút nem fárasztó. A fárasztó számomra inkább az, mikor idétlen viccekkel próbálják színesíteni a vásárlást (legalábbis számukra), és még várják, hogy válaszoljunk.

Sok vevő előre is rendel, telefonon, ott is szintén köszönés, illetve ha visszajelzünk, hogy elkészült a megrendelés, akkor köszönés, bemutatkozás, hogy honnan hívunk, és mondjuk a mondandónkat. Nekem ez sem okoz gondot, mert alapból úgy voltam tanítva, ha telefonálok, akkor köszönés, bemutatkozom, elmondom kit keresek és milyen ügyben.

Egyszóval ez olyan jelentéktelen dolog a bolti eladóságban. :D

2021. febr. 28. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!