Mi arrol a véleményetek, ha ma valaki ugy ad fel egy hirdetést a jofogáson, hogy "Csak Szemelyesen vehető át"?
Vírustól eltekintve... úgy látom, sokan nem is értik a kérdést, mivel nem használják a Jófogást, vagy a szolgáltatását.
Senkinek nem kell postára mennie általában.
Jó, a 400 Ft-os példánál nyilván kell, de azért árulnak ott jelentős számban több ezer, több tízezer ft értékű dolgokat is.
A Háztól házig szolgáltatásnál a futár házhoz megy az eladóhoz, akinek sehova nem kell mennie, és semmit nem kell fizetnie. Mindent a vevő fizet, aki szintén nem megy postára, hanem házhoz viszik neki a csomagot.
Én kerti bútort is rendeltem így, mutassatok egy helyet, ahol 2390 ft-ért kihozzák.
Praktiker 6000 Ft körül ajánlja fel.
A Kika kb 10 évvel ezelőtt 13 ezerért akart kihozni egyetlen ágyat. Egy személyeset, nem is franciaágyat. 15 km távolságra. Mondom, 10 évvel ezelőtt!
Azt írja valaki: "inkább elviszem Pest egyik végéből a másikba"
Haha, ember... ez most komoly? Jól ki vagyunk segítve!
Nem csak Pest létezik ám a világon, tudod?
Ez a házhozszállítás akkor is ennyi, ha 5 km-t kell szállítani, meg akkor is, ha 300-at.
A bútor pl. Dunántúlról jött Tiszántúlra.
Kocsival ezt is elhozod? Vagy akkor inkább nem adod el, vagy vársz egy helyi vevőre?
Ennek se sok értelme van...
Szerintem egyszerűen sokan csak nincsenek tisztában a dologgal, hogy nekik nem kerül semmibe, és nem kell postára menni.
Kb 2 hónapja én is kiírtam erről egy kérdést, a "jófogás" kulcsszóra keresve megtalálod, kérdező.
Ott is volt, aki kötekedett, mert leírtam, hogy az eladó visszaírt a kérdésemre, hogy ő nem postáz. Ebből azt szűrtem le, hogy fogalmuk sincs, hogy nem nekik kell postázni.
Egyszerűen nem értenek a modern dolgokhoz, csak tudják, hogy van egy ilyen hirdetős oldal. Nagy kínok között beregisztrálnak, nagy nehezen sikerül feltenni egy fotót is. Odaírják, hogy asztal, meg egy telefonszámot, de se egy méret, se semmi.
Rányomok, hogy háztól-házig, erre elutasítja, és ír, hogy nem postáz.
Én meg ilyenkor visszaírok, hogy basszus... te tetted rá a háztól-házig szolgáltatást, az nem automatikus! El se tudják olvasni, mit csinálnak, holott ők adják fel így a hirdetést.
Azoknál a termékeknél megértem a dolgot, amik törékenyek. Ilyet rendelni sem mernék.
Bár kaptam úgy törött cuccot, hogy eszembe nem jutott volna, hogy az el tud törni. (öntöttvas)
Erről is írtam ki kérdést, szállítás során eltört. A sok nagyokos azt írta, hogy engedjem el, egy fillért se látok viszont.
Érdekes, az utolsó fillérig megtérítette a károm a GLS.
Ruhát nem mernék így rendelni, de aki mer, mert olyan az alakja, hogy minden passzol rá: ezek jórészt használt dolgok, az eladó nem köteles visszavenni.
Szóval ezt a választ sem értem, hogy azért nem külditek így, még előre utalással sem, mert mi van, ha visszaküldi.
Ha visszaküldi, az az ő költsége, de te nem vagy köteles visszaadni a pénzt.
Sajnos a legnagyobb probléma egyszerűen az, hogy az emberek nagy része nem tudja, mit csinál.
Én pont az ellenkezője vagyok. A személyes átvételt egyáltalán nem preferálom, több okból.
Én általában itthon vagyok, tehát ha személyes átvétel, akkor ide jöhet a vevő házhoz, gyakorlatilag bármikor. Ehhez képest 10-ből 8x vagy többször visszamondja, vagy visszamondás nélkül soha többé nem hallok felőle.
Másrészt nekem minden nap van postáznivalóm, mert több helyen árulok és nekem az a kényelmes, ha egyszerre letudom ezeket. Egyébként is nem véletlenül nem a piacon pakolom ki a dolgaimat, hanem egy online térben. Szeretem ha ez az egész, vírustól függetlenül, marad amennyire tud, online kapcsolat. A kedvencem, amikor még a facebook-on is bejelöl ismerősnek. What?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!