Nem igaz. Ha így lenne, simán megenné a vendég a legdrágább menüt, majd nem fizeti ki és neki van igaza? Nem. Ha a gyalogos belemegy a pirosba és ezért elüti az autó, a gyalogosnak van igaza? Nem.
2020. jan. 30. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Nem igaz.
A gyalogosokra is vonatkoznak a szabályok.
Vendéglátásban a vendéglátónak illik udvariasnak lenni a vendéggel, akkor is, ha az morcos. De ettől még nincs igaza.
2020. jan. 30. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Természetesen nem igaz.
2020. jan. 30. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Gondolok itt arra, amikor azt mondom, hogy a gyalogosnak van mindig igaza, hogy ha a gyalogos megáll a zebránál, azonnal át kell engedni. Már csak azt nem értik sokan, ahogy én sem, hogy miért nem állnak rendőrök néha a zebráknál elbújva valami bokorba, hogy ezt figyeljék. És természetesen aki azonnal nem áll meg, hogy átengedje a kedves gyalogost, azt jól megbüntessék😇
2020. jan. 30. 12:16
7/10 anonim válasza:
A gyalogosnak is körültekintőnek kell lennie, ha átkel a zebrán. Mellesleg azért, mert nincs kapacitás rá.
2020. jan. 30. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Gyalogosnál nem "kinek van igaza" kérdés, az egész szabályozva van egy KRESZ nevű dologban, az egy olyan valami amit be kell tartani.
2020. jan. 30. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Ez nem igaz. Pl a közlekedést a KRESZ szabályozza. Ha a gyalogos 10m-re a zebrától szalad át az úton és a rendőr meglátja, akkor megbünteti. Ha ott ütnek el valakit és az autós szabályosan ment, akkor a gyalogost veszik elő.
Ha a zebrán történik, akkor is vizsgálják a gyalogos felelősségét, mivel nem kényszerítheti vészfékezésre az amúgy szabályos autóst, hogy jujj zebra, akkor most sérthetetlen vagyok és megyek.
Körültekintőnek kell lennie minden közlekedőnek.
A vendéglátásban pedig vannak határok, illetve házirend, szóval ha egy vendég ordenáré módon viselkedik, simán megtagadhatják a kiszolgálását.
2020. jan. 30. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Kb sosincs a vendégnek igaza, csak neki van pénze, ami működteti az adott éttermet, ezért a munkáltató inkább megmondja a dolgozóinak, hogy ha valami idióta panaszkodik a semmiért, akkor csak álljanak és bologassanak, majd próbáljanak a kedvére tenni. A mondás inkább az, hogy a pénznek mindig igaza van.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!