Mi értelme a LIDL áruházakban az állandó kassza-csereberélésnek?
Jónéhány áruházban jártam már - jópár Lidl-ben is -, de azt, hogy egy kasszát pont akkor zárjanak, amikor egy másikat nyissanak, még nem sikerült megfigyelnem.
Olyan van, hogy megnyitnak egy kasszát, és utána pár perccel az addig aktív kasszás már nem fogad újabb vásárlót. Aki még áll a sorban, azt kiszolgálja. Hogy ennek mi az értelme? Miért nem cserél egyszerűen a társával? Egyrészt mert így dinamikusabb, gyorsabb a váltás. Nem tudom, melyik boltban hogy megy, de a legtöbbnél a kasszázás végén zárás van, hogy mennyi idő alatt mekkora forgalmat generált. Ez nem sok idő, de így addig sem tartja fel a sort.
A másik ok, hogy egyenletesen oszoljon el a bevétel. HA netán büncselekmény történik, egyszerre ne tudják lenyúlni az összes bevételt. Ezért van az, hogy ha nincs is átfedés, akkor sem mindig ugyanabba a kasszába ülnek vissza.
Az, hogy valaki miért ül ált egyikből a másikba? Lehet például biztonságtechnikai oka: egyszerűen onnan jobban belátható az áruház. Jellemzően kisebb boltoknál szokott ez szempont lenni. Vagy esetleg történt valami üzemzavar a bezárt kasszával, amit te nem láttál. Vagy egyszerűen csak lehet, hogy ott kényelmesebb az ülés. Mert hát ő is ember, akinek órákon át egy helyben kell ülni. Rengeteg magyarázat lehet, nem kell egyből a debilitást feltételezni.
#4: csak egy megjegyzés: azok a "hülye" önkiszolgáló pénztárak több szempontból is előnyösek. Mondjuk elég 5-10 kasszára egy embert odarendelni, ezáltal kevesebbet kell a kasszákban szenvedni. És kényelmesebb, mint a "hagyományos" kassza. Nem kell idegbeteg módjára kapkodva pakolni, sokszor még az előttem elpakoló vásárlóba belemászva, hanem a vásárló a saját tempójában húzogathatja le az árukat. Az önkiszolgáló pénztár nem fog kötözködni azért, amiért nincs pontosan kiszámolt apród, és nem fog rosszul visszaadni. Persze, hozzá kell szokni, de aki egyszer megszokta, annak utána garantáltan kényelmesebb lesz, mint a hagyományos pénztár.
Az egy más kérdés, hogy nálatok béna a szervezés. Azért nem a pénztár a hibás.
Engem az sokkal jobban idegesít a lidl-kben, hogy fülesen keresztül folyamatosan trécselnek és röhögcsélnek az eladók, én a vásárló meg közben le vagyok szarva...
És kikérem magamnak, hogy miközben szolgálnak ki, rohadtul nem rám figyelnek...
#15: Nálam ilyen miért nincs? Minden hétvégén megyek Lidl-be, kb. 2 havonta egyszer beszélnek abba a cuccba, amikor velem foglalkoznak és nem röhögcsélnek. Mindezt úgy, hogy figyelnek rám és mindig jól húzzák le az árut. Sparban volt olyan, hogy egy hét alatt kétszer rosszul húzták le.
Figyelnek ők rád, ne aggódj.
A Lidl meg aldi meg a tobbi nemet aruhaz a kedvencem. Szigor,pontosaag van penzvisszaadasnal is . Lidl meg Aldiban pl soha nem vagtak meg at. Se penzzel se lejart romlott termekkel. Azt is korrektul viselik.
Kasszacsere: penzosztas,helyvaltoztato mozgas,idohuzas elegans modon. Lehet,h ujrainditottak a lefagyott kasszat,ahonman eljonnek.
Engem legjobban az dühít fel, hogy a kasszánál dobálják kifelé a cuccokat, mintha jönne a végítélet. Persze, ezt tudni kell, hogy nézik, 1 perc alatt mennyi terméket húzol le, és az alapján jön a bónusz.
A kérdésre a válasz: kapitalista lózung!!! Minél kevesebb emberrel, minél kevesebb idő alatt minél többet. Átlagos hétköznap kevés a vásárló, de a kasszás ott van, hétvégén sok a vásárló, de kasszásból ugyanannyi van, mert több embert nem fizetnek, mert inkább szakadjon meg 1 ember hétvégén, mint 3 üldögeljen hétköznap. Hiába kellene több ember, de csak hétvégére nem alkalmaznak, így a hétköznapi létszámmal megy minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!