Most mi a teendő?
Bevásárolni voltam, vettem többek közt narancslevet is. Nagyon siettem, így nem néztem meg utána a számlát, csak a kijelzőn az árakat. A számlát csak most pár óra elteltével ellenőriztem, mikor végre hazaértem. A számláról hiányzik a narancslé, pedig én kitettem a pultra. Az eladónőnek rágurult a kódleolvasóra az üveg és azt mondta, hogy már le van olvasva a kód.
Visszamenjek-e kifizetni a 300 Ft-ot, ha az elmúlt hetekben többször is ebben az üzletben az árut normális áron számolták fel az akciós és feltüntetett ár helyett, így engem több száz Ft-tal megkurtítottak? (Már reklamáltam nekik emiatt).
Dehogy rúgják ki a pénztárost, nálam is volt ilyen nem egyszer. Megköszönik, és nem felejtenek el. Legközelebb pedig mikor mész, akkor rád mosolyognak, mert felismernek:)
Már megérte, szerintem. Aztán mindenki azt csinál amit akar.
Köszönöm.
A másik az, hogy az eladóval mi lesz, mert ő tényleg kedves és már nem egyszer hallottam, hogy kirúgtak dolgozókat ebből az üzletből apró hibák miatt. Nagyon nem szeretném, ha elveszítené miattam az állását.
Pénztárvezető vagyok egy multinál.
Igen is súlyos vétség az ilyen, és ha nem is az első, akkor azonnali hatályú felmondás. Ha az első eset, akkor is legalább egy félévig minden mozdulata figyelve lesz, hogy megy át az árú nála a szkenneren. Azonkívül állandó próbavásárlásnak lesz kitéve.
Hogy honnan tudom meg? Vajon, hogy tudja beszkennelni megint azt a terméket? Hogyan teszi el a 300ft-ot? Akkor többlet jön ki neki.
Ha hozat egy ugyanolyat, behúzza, de nem adja oda, csak elveszi az árát, megint fiktív tranzakció. A monitoring mindent lát.
A döntés a tiéd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!