Rohadt merges vagyok?
Rendelni akartam paromnak ajandekot nike.comrol.
Beirtam a kartyakodom meg minden es a veglegesiteskor kiirta hogy megrendelesi hiba,de a penzem leszedte!
Nincs magyar ugyfelszolgalat,ossze vissza hivogattam mindenkit. Angolokat..de annyira nem beszelek angolul. Most mina szart csinaljak? 40.000Forint........
Magyarorszagon senki nem tud segiteni! Azt mondtak menjek vissza a bankba es utaltass vissza a penzem. De ez egy hosszadalmas folyamat. Most mi a szart csinaljak???????
Hogy a k***rva eletbe nincs magyarorszagon egy normalis ugyfelszolgalat?????
Küldj egy levelet az ügyfélszolgálatra az alábbi szöveggel. Másold be a tranzakciós kódot, vagy bármi referenciát, amit a bankos felületen látsz a vásárláshoz kötve.
Dear Sir/Madame,
I have placed an order recently at nike.com. I've only recieved a notice of a system failure, but my credit card has been charged, without any further information about the order.
Please inform me about what happened.
Regards,
aláírás
Ez még egy nagyon udvarias hangvételű, ugyanakkor lényegretörő üzenet.
"Please inform me about what happened."
Bocsi, ez inkább
"Please inform me what happened."
"Please inform me with what happened."
Bocsi, ez a jó, csak a nagy sietségben kihagytam egy szót.
Ha proli vagy akkor Fókusz RTL Klub.
Ha profi vagy akkor
Hétvégi telefonos tanácsadó ügyfélszolgálat
06-30-9-NFH-SOS vagyis 06-30-9-634-767
A telefonszám pénteken 14.00 órától 16.00 óráig, szombaton 10.00 órától 16.00 óráig érhető el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!