Szerintetek vásárlói szemmel nézve mi a jobb, ha egy nagy multinál megkérdezel egy eladót, és ő őszintén megmondja, hogy nem ért az adott területhez, de azért próbál segíteni, vagy pedig eljátssza, hogy ért hozzá?
Figyelt kérdés
2017. aug. 14. 15:49
1/3 anonim válasza:
Egyik sem jó, az igazi az lenne, ha értene is hozzá és tudna segíteni.
2/3 anonim válasza:
Jobban szeretem ha elmondja, hogy nem ért hozzá. Akkor nem kérdezgetem tovább, Ő meg nem válaszol butaságokat.
3/3 anonim válasza:
Igen, mondd meg. hogy nem értesh hozzá, és próbálj segíteni azért. Pl úgy, hogy odahívsz egy kollégát, aki ért hozzá. Én így szoktam legalábbis, és ilyenkor ottmaradok szemlélődni, hogy hogyan oldja meg a dolgot, tanulok belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!