Akik megtervezik a napjaikat, milyen formában teszik?
Pl leírjátok noteszba, telefonba stb?
Milyen teendők kerülnek fel rá?
Van a feladatokhoz valamilyen határidő is?
A nap végén megkapom a feladatokat email-ben a főnökömtől. Határidő általában a következő nap.
:D
07:35...Nálam dettó ugyanez van :D
Tervezhetek bárhogy, délután 4-5-kor jön a telefon, e-mail, hogy kellene ez és az...ja de holnap reggelre.
Vagy mikor péntek délután kitalálják, hogy még rá kéne nézni erre és arra...én meg nézek vissza hogy EMBER...
Vagy van egy nagyobb feladatom, mondja hogy oké, akkor ma egész nap ezt csináljam. Erre 10 perc múlva jön a hívás hogy kéne ez, 15 perc múlva az, aztán amaz. Egész nap rohangálok a dolgaival, majd nap végén megkérdezi hogy állok a feladattal...én meg közlöm hogy nagyon jól, mindjárt elkezdem.
Ha valami nagyon fontos dolgom akad, akkor telefon vagy egy kis cetli, amit felragasztok a hűtőre.
Az elmúlt egy évben nem kellett rohangálnom, csupán tanulnom, így nem nagyon volt sem noteszom, és a telefonomba se kerültek fel fontosabb dolgok.
Határidő jelenleg július 26, a felvételi vizsgám, úgyhogy addig tanulok :D
Van egy füzetem.
Sorba leírom a tennivalókat. Amikor egyben van, akkor átlátom, mivel szeretnék kezdeni, mennyivel fogok végezni aznap.
Ami nagyon fontos VAGY sürgős VAGY sürgős és fontos, amellé rakok egy bumszlit.
Amit elvégeztem, azt kipipálom.
Amivel nem végeztem aznap, azt átírom másnap a következő oldalra.
Mivel 1 nap 1 oldal, ezért előre tudok számolni, és a határidős feladatokat beírhatom a megfelelő dátumra, pedig nem határidőnaplót használok.
Minden felkerül rá, még a rutinmunkák is. Egyszer olyan munkám volt, aminek a 90%-a rutinból állt, de annyi feladat volt már, hogy nem győztem. A főnököm meg azt mondta, hogy látja, hogy a füzetembe gyakorlatilag nincsen felírva semmi, úgyhogy szerinte csak malmozok egész nap.
Amúgy szerintem legjobb a darab papír+toll kombó. Lehet cicomázni, színezgetni, applikációzni, de legegyszerűbb ha van egy darab papírod.
Egy ideig én is vezettem a füzetes témát, nem napi, de úgy nagyjából heti-pár napi szinten. Jó volt, követhető, egyszerű vissza nézni mikor mit kellett megoldanom és mi nincs még meg.
Most több projektre figyelek egyszerre, így megy a feladatlista a papíron, miket kell csináljak/projekt. Plusz ha kell azon belül részletezem ha olyan a projekt.
Meg mellette megy az excel-es megoldás. Egyik fájlban kezelem a Megrendelő felé kiment, és megrendelt munkákat. Másik fájlban az alvállalkozók felé történt rendeléseimet. És van egy fájlom ahol össze vannak másolva az ütemtervek, melyik projekt hogy halad.
Mellette megy a mappa rendszer is, bejövő ajánlatok, kimenőek, tervcsomagok, ütemtervek, vagy vannak rész fájlok, mappák ahol az egyes rendelések kigyűjtése van ami projektenként azonos és így követhető, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!